Linkovi

Vila Ravijojla

04.12.2014., četvrtak

Psihologija propagandne poruke

Negdje sam pročitala kako potrošač treba vidjeti reklamu 7 puta prije nego li bi kupio proizvod.

Osnovno psihološko pravilo svake propagande je da ono mora biti prilagođeno onome kome je namijenjeno. Prema tome, propagandna poruka treba biti objavljena tek nakon ispitivanja osnovnih interesa potrošača.

Bitni elementi kod zamječivanja reklame od strane potrošača su:
1. Percepcija (mali oglasi su dovoljni za zadržavanje dosadašnjih potrošača, a veliki I upadljivi mogu biti korisni u pridobivanju novih kupaca, bolje je ponavljati uspješnije nego neuspješnije oglase, jer ponavljanjem oglasa broj ljudi koji su ga zamijetili ostaje uglavnom isti, u isti oglas je dobro unijeti nešto novo),
2. Razumijevanje (najbolje je u pisanom obliku koji se daje uz sam proizvod, upute koje su jedostavno, živo I duhovito sastavljene djeluju privlačno),
3. Pamćenje poruke (za zapamćivanje je bitan smiješan upadljiv crtež I reklama, reklame moraju biti prezentiranei vidno i slušno, bitan je emocionalan ton, uz propagandni artikal nalazi se često i slika neke lipe i simpatične osobe, jer se očekuje da će se potrošačeva simpatija za tu osobu prenijeti na propagiran proizvod (lijepa ambalaža, boja, vrsta slova; ime proizvoda trebalo bi biti originalno, ne smije biti teško za čitanje i treba zvučati simpatično i prihvatljivo).

Oznake: potrošači kupci marketing popaganda


- 00:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2015  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Listopad 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga