nedjelja, 23.04.2006.

........rodos.........

evo ja jucer bila na rodendanu od mateinog brata.nije bilo lose..............naughty pa sta da vam kazem ja i matea morale zabavljat klince i igrat s njima granicara............i napokon sat vremena slobodnog setna po tenju...........nutnut i kad smo dosle pobjegle mi u njenu sobu i zajebavale se a klinci 15 minuta poslije vikali matea i tea a mi blablablabla umirale sta je sad? a one ajd igrat s nama granicara mi vec 2 metra pod zemljom............headbangheadbang i tako klinci su se razilazili a ja sam bila kod nje do 10 sati............smijeh i isla kuc i jos u gosterolleyesrolleyes pa onda dosla oko pola 12 i dopisivala se sa jednim frendom............thumbupthumbup i to je to ljudi komentirajte i cujemo se do sljedeceg posta.............pozzzzzzwavewave kisssssssssssssssskisskisskisskiss

| 15:13 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.