Milena, Mladen i Belinda

17.01.2007., srijeda

5 stvari koje nitko ne zna o meni

Ovo mi je dosta teško napraviti jer nisam vrlo suptilna osoba. Čak ni ne znam što ljudi znaju o meni. Ali probat ću.

1. Paničarim u povoljnim situacijama. Kad mi je blog čitan, ocjene dobre, kad mi seksualan život postoji ili kad mi je bilo što dobro u životu, pokušavam se sjetiti što je to bilo zbog čega sam uspio u nečemu, ali ne ide. Očito je da sam nešto napravio dobro, i drugi ljudi potvrde da sam nešto napravio dobro / pametno / zrelo, ali nikako ne znam šta. Onda pokušavam isforsirano nastaviti raditi to što sam radio, pa to ispadne isforsirano pa ili bude loše ili naprosto ne napravim to do kraja.

2. Kad sam bio ful mali (oko 5 godina), dizao mi se pimpek i postao bih nemiran kad bih vidio gola stopala. Nisam imao nikakve seksualne primisli nego jednostavno je bilo tako. A onda sam jednog dana (kad sam imao 6 godina) odlučio da mi se više neće dizati na gola stopala. I nije mi se više dizao.

3. Nasmijava me riječ "struka" i formulacije tipa "struka je odlučila" ili "sastavljena je stručna komisija". Nije to samo zato što to danas dosta ironično zvuči nego me naprosto nasmijava ta riječ, ima nešto u njoj. To je čudno jer druge ljude ne nasmijava toliko "struka". Evo, i sad se smijem. Stvarno ne mogu objasniti.

4. Kad dođe dvanajstica s 3 kola, moram ući u srednji vagon jer vjerujem da samo ugodni ljudi ulaze u taj vagon. Kad mi se ne priča s nikim, onda nikog ne sretnem tamo. Kad mi se priča, onda često sretnem neku oke osobu tamo. U prvom i zadnjem vagonu nikad nije tako, i znam naletiti na nekog s kim mi se ne da komunicirati ili s kim ne znam komunicirati jer ne poznam osobu dovoljno dobro. Bakice koje zahtjevaju mjesto za sjesti uvijek ulaze u zadnji ili prvi vagon. Agresivni bad blue boysi uvijek ulaze u prvi ili zadnji vagon. U srednjem vagonu sam opušten i ako me netko nešto pita, nikad se ne smetem jer je to osoba iz srednjeg vagona koja ne može biti loša. Također, vjerujem da su mi stvari u životu općenito bolje ako sam vjeran srednjem vagonu i vjerujem da, kad bih prestao ulaziti u srednji vagon, nešto loše bi mi se dogodilo.

5. (dodan jer je ovo što sam prije napisao dosadno)
Stalno mi se pred očima pojavljuje lik nekakvog izmišljenog njemačkog turista, s narančastom kosom i brčinama (stereotip, ovo je najsličnije što sam našao http://www.fenerbahce.org/pic_lib/daumgut001.jpg ) iz profila, kako je oduševljeno razjapio usta. Kad netko želi silom ispasti smiješan (ergo, televizijske serije), zamislim tog turista kako se oduševljava na to. Hm, čudno, ali mene veseli i brijem da to nitko ne zna jer nikad nisam znao to objasniti.

Ne znam kom da predam štafetu jer su svi vec ispisali to, jako je trendi. Hm:

1. lady nixx
2. The Curse (geenee.blog.hr)
3. Amata (hehe)
4. babatusta.blogspot.com
5. AUGEN
- 11:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

PROCITAJ PRIJE UPOTREBE

Linkovi