< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komments da)(ne

Opis bloga

Vaše smo oči... Kada treba otkrivati sve o blog svijetu. Najbolje, najgore blogove i tračeve o njima naći ćete ovdje :)

Banner:
Image Hosted by ImageShack.us

prekopirajte kod tako da označite cod i pritisnite ctrl c - kada budete željeli staviti kod bannera na blog, stisnite ctrl v



Linkovi

www.blog.hr
www.forum.hr
www.monitor.hr
teenagepage.blog.hr piše ovaj blog :)
kissme7.blog.hr piše ovaj blog ;)

kraće poruke






Blogovi sa dizajnima za blog

http://teenagepage.blog.hr
http://gaduradizajn.blog.hr
http://chaoticgame.blog.hr
http://designesforyou.blog.hr

subota, 31.03.2007.

Trač box (2. dio)

Prošli trač je zadobio velike odgovore, pa čak
odgovor osobe koju smo tračali (ili, blaže rečeno
komentirali)!
Evo njena odgovora na onaj trač:

NJEN ODGOVOR: Joj isuse, kak ste me osramotili, ajme koja bruka, pa kaj da ja sad radim?? Kak ste glupi...Pa normalno da sam skinula avatare s bigaa, neke sam napravila (one s imenima) a neki skinula s bigaa jer su mi slatki. Glete, da sam htjela krasti, 1. ne bih ostavila link s bigaa, a 2. promijenila bih dimenzije avatara. Ja sam ovo samo copy-paste. Ah, ali ko vas jebe, vi očito nemate neki zanimljiv život pa se bavite vjestima iz "blog-svijeta". Ha-ha...
NAŠ ODGOVOR: Žao mi je što smo te osramotili, ali mogla si razmisliti prije nego si nekoga počela prijavljivati da uzima avatar koji ionako nije tvoj. Mi nismo glupi, mi samo pišemo subjektivno,
a ne zato da bismo mi tebe izvrijeđale. Mi imamo zanimljiv život, želimo postati novinarke, i ovo
nam je početni korak. I ti si trebala imati neki dizajnerski početni korak, ali recimo da si krivo počela...
Mi nismo krive što si ti kopirala avatare s bigoo-a, kriva si sama ti. I, eh da - ha-ha...


Mi smo sve ispričale subjektivno i mislim da ste i vi to uočili, i hvala što ste nas podržali.



Novinarke :)



| komment (71) | print | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.