subota, 28.01.2023.

posljednji put
------------
Zovem te ljubavi,
posljednji put
ta rijec prelazi
preko mojih
usana.

I neces vidjeti
bol u mojim
ocima,
jer otisla je
s posljednjim
suzama.

Posljednju pjesmu
pisem i ostavljam
u zbirci ostalih
tuznih stihova.

Posljednji put
gledam tvoj lik
kako odlazi
u noci punog
mjeseca.
Iza tebe
ne ostaje nista,
osim ovih pjesama
koje ce jednom
biti
samo sjecanja...



da sam znala...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Da sam znala
da ce ovako boljeti
nebi te nikad
pocela voljeti...
Bilo bi mi bolje
cak i uz uspomene stare,
one su vec preboljene,
i pomalo zaboravljene.
Tesko je opet
prolazit kroz sve to,
ponovno trazit razlog
ustajanju
i radovanje novom danu.
Da sam znala
da ce biti ovako,
zatvorila bi
vrata od srca moga
i nebi nikog vise
pustala unutra.
Nocima bi bili sami,
ja i mjesec mladi,
a mozda bi nam
zalutali
vilenjaci mali,
i svirali nam
pjesme na gitari....

- 19:55 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

shiny