COOL LJETO SA STARCIMA???

četvrtak, 28.06.2007.

MOJA SKVADRA

Danas cu vam malo opisat kako izgledaju moji novi frendovi.Prvo cu poceti od najsladeg, MARKA.
Kada nas je Mimi upoznavala Marko me je pogledao u stilu kao koja je ova?? Sta se sad jos moram i druzit s njom???!!!!eek Ali vec za pola sata mislim da je promjenio misljenje i da mu je na kraju ok.A tek meni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek On je za mene nesto preslatko. Ima predivne smede oci, crnu kosu, tamnije puti, ima cak i misice ali ne prejake.cool
Mimi:
Ona je prava reperica bas kao i ja(samo sto se ona tako oblaci a ja ne). Obadvije oboyavamo 50 cent-a. Upoznala sam je tako sto mi je odletjela loptica dok sam se igrala s TATOMnamcor a ona mi ju je dodala i bla,blablabla
PETRA:
Ona je jako sutljiva i zapravo bas i ne znam puno o njoj pa cu vam ja samo ukratko opisati.Ima smedu kosu i plave oci.Trenira plivanje i stvarno je super gradena. Decko joj je Fico. On isto trenira plivanje ali tek dvije god. dok ona sest. On ima plavu kosu i zelene oci. Dosta je svadljiv ali ima fore za 10.Najbolji mu je frend Marko, a Marku Dino. Dino je jako otkaceni tip ali za moj ukus malo pre sitni. Sav ja zgoljav i nizi od mene za glavu. On je isto plavusan i ima smede oci (valjda)....
ETO TO BI BOLO SVE O MOJIM FRENDOVIMA SAD NESTO MALO I O MENI:
Ja sam brineta i imam smede oci. Treniram odbojku i tenis ucim engleski i talijanski. Prijatelji kazu da sam zabavna osoba i totalno otkacena. Dalje vise neznam sta bi pisala o sebi i sad je na vama da komentirate...............blabla

- 15:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ko procita moj blog mora da je lud, heheheadbangmadmouthwashnaughtynutcoolroflkisskissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedypartysmokinthumbupzalivensmijehmahludzujohrvatska

Linkovi