Naučite pisati poslovni e-mail - Brzog datiranja

ponedjeljak , 31.12.2018.

informacije o vingdu










Click here: Naučite pisati poslovni e-mail






Bodovi, vrijeme i broj ponavljanja: Uvijek možete provjeriti koliko dugo već učite. Naučite što Vam treba za rad u Njemačkoj — jednostavno i lako za razumjeti.



Naučite pisati poslovni e-mail

Rješavate razne zadatke vezane za tekstove: Čitanje teksta. Struktura blog posta — Sadrži: naslov, podnaslov, uvodni paragraf, središnji sadržaj i zaključak. Ne rješava se sve mailom Danas su poslovni ljudi skloni koristiti elektroničku poštu za svaku vrstu poslovnog komuniciranja. Razvijte prepoznatljiv stil pisanja — Poslovni blog je alat za dvosmjernu komunikaciju s potrošačima na mnogo osobnijoj i neformalnijoj razini nego što je internetska stranica tvrtke.



Naučite pisati poslovni e-mail

Pisanje poslovnog maila: naučite kako započeti mail na engleskom jeziku - Samo tako, mi možemo pristojno, primjereno i pravilno. Ovi glagoli na poseban način grade prezent, tako da morate naučiti kako promenu glagola, tako i red reči u rečenici.



Naučite pisati poslovni e-mail

Naučite pisati poslovni e-mail Zamislimo današnji poslovni svijet bez e-maila! Online dopisivanje gotovo je sasvim potisnulo klasične oblike komuniciranja i zavladalo svijetom biznisa. Stoga je bitno znati neke elektroničke zakone. Proučite neka opća pravila koja će vam pomoći da korištenje e-maila u svakom trenutku okrenete u svoju korist. Svako poslovno pismo neka bude kratko, jasno i - ljubazno sročeno. E-mail nije forma komunikacije koje dopušta dugačke poslanice. Ako šaljete dugi mail — opisujete detaljno svaki proizvod potencijalnom klijentu ili dajete mnoštvo važnih informacija kolegama s cijelog odjela, pobrinite se da svaki detalj prođete s njima i osobno, jednako kao putem e-maila, jer oslanjanje samo na elektroničku poštu kao jedinog kanala komunikacije vrlo često ne urodi plodom. Upotrebljavajte diobu teksta na kratke ulomke. Time ćete osobi kojoj je mail namijenjen olakšati praćenje slijeda informacija i naglasiti bitne odrednice, te izbjeći nizanje beskrajnih rečenica u beskrajno dugačkom tekstu. Najjednostavnija provjera jasnoće teksta je da upitate tajnicu razumije li ono što ste htjeli reći. Neka vaš mail čini smislenu cjelinu. Poruka bez konteksta je poruka koju je bolje izbrisati iste sekunde kada je pročitana. Mnogo je načina kako to izbjeći. Za početak, prilikom sastavljanja e-maila obvezno ispišite polje 'subject', odnosno jasno napomenite što je glavni predmet poruke. Ne pišite skraćenice, osobito ne bez prethodnog objašnjenja. Dopisni oblik Opredijelite se za oblik pisma koji vam se čini najpreglednijim i najpraktičnijim, bilo da je riječ o tzv. Naravno, raznim grafičkim detaljima možete naglasiti važne dijelove teksta. To je moguće potcrtavanjem, korištenjem velikih slova i sl. Iza prvih riječi je uobičajeno stavljanje zareza. UVOD mora biti sastavljen tako da osnovni sadržaj pisma dovede u relaciju s osnovnom namjerom poruke. Primjer: Povodom našeg sastanka od 1. Osobito ovaj dio mora uvijek biti izražen jasnom i nedvosmislenom formulacijom. Primjer: Smatramo da je obostrano ulaganje u oglašavanje i razmjena deset tema mjesečno u cijelosti prihvatljiva, te vas molimo da nam svakog prvog u mjesecu šaljete popis planiranih tekstova… ZAKLJUČAK dolazi nakon središnjeg dijela i njegov je cilj da naglasi bit samog sadržaja i zaokruži cjelinu. U novom bi retku trebalo pisati: Primjer: Nadamo se da ćete uspjeti definirati sadržaj unaprijed i prihvatiti naše prijedloge koji su od obostrane koristi. No, i takvi mailovi, naravno, ne bi smjeli bili predugački. Ne komentirajte povjerljive podatke Iako se mail ponekad čini potpuno bezazlenom formom, nema mjesta privatnosti. Ma što god pripomenuli dotičnoj osobi, uvijek postoji mogućnost da primatelj vašu poštu jednim klikom proslijedi drugima. I upamtite da vaša tvrtka može doći do bilo kojeg maila koji je došao ili otišao s vaše poslovne adrese. Zato je pravilo broj jedan kod važnih i osjetljivih informacija koje šaljete: pretpostavite da bilo koji mail koji pošaljete mogu pročitati i ljudi kojima nije namijenjen. Drugi je razlog zašto izbjegavati odavanje povjerljivih informacija je taj što biste se mogli predomisliti oko toga želite li ih otkriti ili ne, odnosno je li vrijeme da se nešto obznani. Primjerice, ako novinarima odate financijske rezultate tvrtke prije konačnog usuglašavanja i odobrenja, to bi moglo imati posljedice o kojima ne želite ni razmišljati. Drugo je pravilo kod slanja povjerljive pošte: razmislite prije nego što kliknete na 'pošalji'. Ne rješava se sve mailom Danas su poslovni ljudi skloni koristiti elektroničku poštu za svaku vrstu poslovnog komuniciranja. Ako želite s kolegama postići usuglašavanje oko projekata, nešto narediti ili nekome uputiti kritiku, najbolje bi bilo da to učinite osobno. Ako to nije moguće, onda barem telefonskim putem. To zbilja nije nešto što se rješava mailom! Mnogo je razloga za to. Jedan je taj što mailom ne možete izraziti sve što kažete u osobnom kontaktu jer je tu isključen faktor neverbalnog komuniciranja. Drugi je taj što ljudi nisu baš toliko koncentrirani dok čitaju mail kao kada im osobno nešto govorite. Razmislite i sami malo o tome: koliko puta ste mislili da ste putem maila nešto savršeno jasno prenijeli, a onda ste morali opet iznova to isto objašnjvati na sastanku? E-mail šaljite samo onima koji ga moraju vidjeti. Ne koristite 'cc': neprimjereno je samo zbog žurbe slati mailove onima koji ih ne bi trebali dobiti. Nemojte klikati 'proslijedi svima' ako je vaša poruka namijenjena samo osobi na čiji e-mail odgovarate. I nemojte slati šale na račun vjere, politike i slično svima u uredu. Oni koji ne dijele vaš smisao za humor - ili su previše zaposleni da bi se zabavljali kojekakvim šalama, mogli bi vas s vremenom manje respektirati. Daleko je bolje razmjenjivati smiješne poruke s nekoliko izabranih kolega koji će ih znati cijeniti. Pripazite da ime primatelja uvijek bude ispravno napisano. Ovo može zvučati kao suvišno upozorenje, no začudili biste se kako često ljudi ovlaš pišu imena svojih kolega. Ako je osobi kojoj šaljete mail ime Mija, još jednom provjerite da poruku niste adresirali na Mia. To je znak da vam primatelj nije dovoljno značajan da se potrudite upamtiti njegovo ime.



Kako napisati molbu ili motivacijsko pisamo
Naravno, potrebno je da naučite i da postavite ova pitanja. Kada tražimo posao i sastavljamo životopis, prirodno je i poželjno da se želimo prikazati u najljepšem mogućem svjetlu. I look forward to hearing from you. SURADNJA: Teško da bi Lava netko smatrao kraljem ili kraljicom Zodijaka kad on ne bi uvijek tražio nove prostore za osvajanje. Međutim, uz dobru volju i istrajnost, sva se pravila mogu savladati i svi jezici naučiti, a mi smo tu da vam u tome pomognemo na najkvalitetniji način! Draga Lucija, jako mi je drago što Vas je ovaj moj post potaknuo na kreiranje vlastitog bloga. Učite online, ne morate ništa instalirati i možete odmah početi s učenjem. Partner će se sigurno ponositi Vama, kad poboljšate svoj ruski! Jasno iznesite svoje mišljenje i osigurajte vrijedne informacije koje će čitatelji htjeti podijeliti s drugima. Bodovi, vrijeme i broj ponavljanja: Uvijek možete provjeriti koliko dugo već učite. Potrebno je naučiti sve upitne reči, kako biste mogli da postavljate pitanja ko, šta, kako, zašto….

[Zene za upoznati|Kako naći curu preko Facebooka|Badoo pravila]






Oznake: Poslovni, ruski

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.