< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Comentari Da/Ne

design by MaLa_Sa_MaRsA:))

Opis bloga

Čista zajebansija (pure fun!)
MySpace



....MSN....(vidrazg@hotmail.com)

VOLIM:Dinamo,Teretanu,
Nogomet,Aute,Mamu,Tatu,Seku,
Papayu,JELENU,Naj frendove ...
NE VOLIM:Sebe,Mettal,Punk,Hard rock,Poriluk,
Sponzoruše,Sebične ljude,Umišljene ljude,Hajduk
I JOŠ NEŠTO GLUPE POZDRAVE TIPA: "TIPKAMO SE","CHITAMO SE" UŽAS!!!!

Free Hit Counter


Get this widget | Share | Track details

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dobri blogići:
dobar blogić jedne sad cure...
Jelcyin bloghić
Bigoo


Dobre pjesmice





Evo i mene hehe bang



Street Race Is a Life Not Just Experience

VVisionary
IInsane
DDirty
RRealistic
AArty


Vidra moj nadimak je nastao 2002 godine u 9mj 1 razredu srednje škole ja sam se družio puno sa jednim frendom koji je pao godinu pa ga više nisam viđao i tako uglavnom on je svima podavao smješne nadimke tipa(dr. cromwell,golijat......) i tak niko nije shvaćo ozbiljno al meni je bio reko vidra
prvo sam se polomio od smjeha i onda su me svi počeli u razredu tak zvat "brijem da su mi i ime zaboravili lol..." i evo to već traje 3 i pol godine !!VIDRA!!

















































subota, 16.06.2007.

Kašina(Barca)vs.Malešnica(Man utd) Pro evolution soccer fight

Kao što možete u naslovu vidjeti danas tj jučer u 8 popodne je počeo okršaj tomya i vidre u pro evolution socceru.. Igralo se 17 utakmica znači od 20:00h do sada prije 5 min :) (00:50h)
na veliku žalost ja sam izgubioburninmad svaka čast pobjednikuparty koji se skrumpo da veći krumpir nije mogao biti konačni rezultat u utakmicama je 9:8 za kašinu(barca)s tim da je 3 utakmice barca dobila na penale....dečko se spomfrio na kvadratrofl al nema veze 2 gola su bila vrijedna snimanja 1. moj Christiano Ronaldo iz slobodnog udarca jedno 25 metara lijevi kut golman se uzaludno bacao ...wink 2. je bio njegov mislim da je deco sa isto nekih 20-tak metara volley pod rašlje van der sara .....Uglavnom veliki dio ovog posta je posvećen Jeleni,tj. ovaj dio posta yes samo da ti kažem da mi je žao kaj ti se nisam javio a gosti su mi otišli tek u 1h sorry kisskisskiss i poslao sam ti poruku neznam jesi dobila simpa mi je dao nekih 15 kuna opet :D VoLiM Te JeLcHycerek



| Komentiraj Mi Imam (SaMo4komentara) | sviđa ti se uzmi na papir | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.