< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Comentari Da/Ne

design by MaLa_Sa_MaRsA:))

Opis bloga

Čista zajebansija (pure fun!)
MySpace



....MSN....(vidrazg@hotmail.com)

VOLIM:Dinamo,Teretanu,
Nogomet,Aute,Mamu,Tatu,Seku,
Papayu,JELENU,Naj frendove ...
NE VOLIM:Sebe,Mettal,Punk,Hard rock,Poriluk,
Sponzoruše,Sebične ljude,Umišljene ljude,Hajduk
I JOŠ NEŠTO GLUPE POZDRAVE TIPA: "TIPKAMO SE","CHITAMO SE" UŽAS!!!!

Free Hit Counter


Get this widget | Share | Track details

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dobri blogići:
dobar blogić jedne sad cure...
Jelcyin bloghić
Bigoo


Dobre pjesmice





Evo i mene hehe bang



Street Race Is a Life Not Just Experience

VVisionary
IInsane
DDirty
RRealistic
AArty


Vidra moj nadimak je nastao 2002 godine u 9mj 1 razredu srednje škole ja sam se družio puno sa jednim frendom koji je pao godinu pa ga više nisam viđao i tako uglavnom on je svima podavao smješne nadimke tipa(dr. cromwell,golijat......) i tak niko nije shvaćo ozbiljno al meni je bio reko vidra
prvo sam se polomio od smjeha i onda su me svi počeli u razredu tak zvat "brijem da su mi i ime zaboravili lol..." i evo to već traje 3 i pol godine !!VIDRA!!

















































nedjelja, 20.05.2007.

Today

Danas je bio dan ko i svaki drugi....to je to.

Jučer smo bili na tekmi žišku burke ono na sjeveru cool mi smo face uglavnom bili smo :Patrick(magarac na prvom mjestu) šalim se patriK,Vijeko (koji nemre popit 2 pive),Ja (legenda),Jelchy(najdraža),Katchy(sreća moja) i Spuljki (car koji plaši trebice po putu),i tak mi bili na sjeveru kad tamo nemožeš u miru gledat tekmu samo neka naguravanje 5800 zastava i svih sranja frajer ti iznad glave pali baklju jelena se na riječ baklja skupi ko metla iza vratayes itd... ali ipak smo ih zgazili 3:0....Kasnije smo otišli kod bile i zajebavali se sa nekim frendovima,a kruno se jadan napalio na katu ko neki 13-o godišnjak roflbang da u jelinićevog swifta nas se naguralo 8-9 neznam ni sam kak pa je onaj balog slučajno išao rukom prema mjenjaču dok je tamo sijedila jelena kad mu je jela rekao da ima dečka koji je iza nje smirio se coollud
onda smo odfurali katu i jelchy doma jer se boje ostati poslije 12 vani ima krijesnica pa da katchy nebi došla u napast hehethumbup i to bi bilo to...

e da još za danas da kažem prolazim ulicom i na prozoru stoji frendica i drži neki natpis moro sam ga uslikati.....
ImageChef.com - Create custom images



| Komentiraj Mi Imam (SaMo4komentara) | sviđa ti se uzmi na papir | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.