srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O mom životu ...







Linkovi

Klar@
Mi@
Kov@
Cure iz mog razreda
martin@

Evo malo slika:

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Nešto o meni...

Zovem se Luka.Imam 12 godina.Idem u 6.d razred Oš Ljudevita Gaja.Rođen sam 15.03.1995.god. a u horoskopu sam riba.Treniram nogomet i idem u glazbenu.Po karakteru sam opičen,vrlo tvrdoglav i zajeban!Imam puno frendova i volim se družiti,ali ostalo saznajte u slijedećem opisivanju....

VOLIM:
nogomet,
svoje društvo,
igrati playstation 2,
...

MRZIM:
dosadne ljude,
školu,
ljude koji se prave pametnima,
lektiru,
narodnjake,
...
ostalo saznajte sami...


petak, 27.07.2007.

Opet ja...

Evo da vam se malo javim...wavewaveJučer mi baš nije bio neki dan.rolleyesrolleyesNismo mogli ići na bazen zato što nije radio jučer i danas.madmadMalo je bilo tužno što su Klara i Martin prekinuli.headbangheadbangMalo kasnije otišo sam u Kikićevo naselje.smokinsmokinTamo nas je bilo puno.thumbupthumbupIgrali smo nogomet,zezali smo se,a najluđe bilo je kada smo igrali bejzbol (nemojte mi se smijati ako sam krivo napiso).thumbupthumbupthumbupNakon toga otišli smo se vozati biciklima do Lobinog naselja.greedygreedyTamo je bilo i nekih cura pa smo malo bili s njima.naughtynaughtyNa kraju sam morao ići kući,jer mi je kuma imala imendan,pa smo svi išli na večeru kod nje (tj.samo moja obitelj).bangbangTo je to.Ajde ostavljajte mi puno komentara!!! POZZ!!!!!!!!!!!!njaminjaminjami


Get this widget | Share | Track details

- 09:20 - A reCi BraLe... SaMo(34) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.