Free counters Diabolica

ponedjeljak, 29.09.2008.

LAŽI! by Vic

obraćanje dušama koje lažni sjaj plitke površine više ne može prevariti

Koliko smo se samo puta suočili s onima koji su nas uvjeravali da vole istinu i preziru laži! Oni su rekli: «Radije gorka istina u lice, nego pregršt najslađih laži». Pritom su djelovali smrtno ozbiljno. Čovjek bi stavio ruku u vatru, ako nije točno ono što oni kažu.

No…stavite je pa se opecite! burninmad<
Tako su rekli oni, koji sebe ne poznaju dovoljno dobro.
Iako tvrde suprotno, oni i dalje očekuju da ih lažete.
Jedna lukavo sročena i proračunata laž otvara stotinu vrata; za razliku od nje istina ih za sobom sve redom zatvara!
Recite im da je tako i neće vam vjerovati.
No da biste se uvjerili da je zaista tako, posegnite za praktičnim rješenjima, jer teorija je jedno, a praksa nešto sasvim drugo.

Svijet voli laži.
Ne vjerujete?
Provjerite!
To ćete učiniti na vrlo jednostavan način. Iskreno se analizirajte, prebrišite sve interese koje od neku osobu u određenom trenutku imate pa istoj recite ono što o njoj zaista mislite…i otvorit ćete si vrata pakla. Pritom je još jednom vrlo bitno naglasiti: ono što zaista mislite o nekome potpuno je lišeno bilo kakvih interesa koje o toj osobi imate. Ako ste prema sebi vrlo otvoreni iskreni, priznat ćete da je vrlo teško otarasiti ih se. Postoje stotine razloga koje vas sprečavaju da kažete ono što točno mislite i zato radije lažete. Da, i sada, ako tvrdite da to nije točno – vi i dalje lažete, jer niste u stanju riješiti se osobnih interesa koje ste uz nekoga vezali. Vi ste se poistovjetili sa svojim osobnim interesima i izgubili – Sebe!

Zato stoji tvrdnja:
Svijet voli laži!Stoga ako želite ići na ruku svojim egzistencijalnim uspjesima – lažite! Vaša će laž biti nagrađena.
Ne vjerujete?
Provjerite! laze
I ovo ćete učiniti na vrlo jednostavan način. Iskreno se analizirajte, ali ovaj puta (ako imate imalo mudrosti da učinite taj rez) zanemarite ono što osjećate pa pođite u skladu sa svojim interesima (odvratno je, ali učinkovito). Prešutite ono što uistinu mislite i recite ono što dotična osoba voli čuti. Primjećujete li razliku? Umjesto vrata pakla otvorili ste vrata raja. No ako budete iskreni prema sebi, ipak s gorkim okusom u ustima, jer – otvorili ste ih besramnim lažima! Rajska sreća koju sada imate proizvod je vašeg licemjerja, vaše proračunatosti i sposobnosti laganja. Ne uče li nas religije tome da što bolje lažemo? Da potisnemo svoje stvarne osjećaje i misli i namjestimo masku pristala ponašanja, dok u nama kipe naši potisnuti nagoni? Kad se kasnije svi pokoljemo, koga će za to proglasiti krivima? Sisteme, susjedne države, neku drugu rasu….da, tako se sustav laži brani, uvijek sebi nađe krivca.

Želite li živjeti tako?
Izvolite…jer ovaj svijet vas upravo takvima obožava!
Stoga, ako želite uspjeti u ovome svijetu, LAŽITE!
Činite to besramno, jer oni koji vas upozoravaju da morate govoriti istinu – prvi lažu!
Znajte da imate posla s nevjerojatnim glumcima: stoga glumite i lažite!
I nemojte imati nikakav osjećaj krivnje, jer oni ne očekuju da kažete istinu.
Vi samo lažite!
Laž će vas dovesti visoko.
Zbog nje ćete ovdje postati slavljeni i hvaljeni.
Vaše će se laži vremenom izložiti da drugi od vas uče, kako treba lagati. Budete li lagali preko svih granica zamišljenog, vaše će se laži izučavati na sveučilištima, one će biti primjer drugima kako to treba činiti.
Stoga LAŽITE!
Ne nasjedajte tim bijednim istinoljubivim budalama.
Zgazite ih lažima!
Lažite ih: kaznite ih njihovim oružjem, jer oni (na opću žalost) baš tako žele!
Ne vjerujete?
Provjerite! Okušajte se u eksperimentima, samo pazite da vam glava ostane na ramenu.

No…što je s čuvenom Istinom, Istinom koju u biti svi ovdje gaze?
Ako ste svjesni da lažete i da morate lagati (jer vam zaista ništa drugo ne preostaje), istinu sačuvajte za svoj unutarnji život. Živite je! Cerite im se u lice, ali je imajte za sebe. Vrijeme će vam pokazati na koju ćete stranu stati: prevagne li laž, vratite se među lažove, jer vam još uvijek gode, no kad vam jednom prekipi, glumite pred njima da su vam pristali, ali živite svoj život u skladu s onim što istinski osjećate. Istina je jedna: laž je osnovica ovoga svijeta. Ljubav na koju se ta višestruko organizirana LAŽ poziva je opća lakrdija.
I tko vam kaže da je svijet LJUBAV, opalite mu jednu za uho, jer mu bolju uslugu ne možete učiniti (pod uvjetom da progleda).

Ne zaboravite: ovdje ste, a ovdje ne može opstati nitko tko ne laže!
Laž je stvar egzistencijalnog pitanja!
Laž je krucijalna formula uspjeha!
Laž u očima svijeta nije nedjelo: laž se traži, a istinom se smatra ono što netko voli čuti.
Vi se možete uklopiti u tuđe istine, vi možete dugo tako živjeti i biti uspješni, sve dok jednoga dana ne progledate i konačno si ne postavite pitanje:

GDJE JE TA JEBENA ISTINA?

Ali nemojte je tražiti jer je nećete naći. Promašili ste svijet! Istina ovdje ne stanuje. Ona tu fundamentalno ne prebiva!
Doći će vrijeme kada ćete shvatiti da je ISTINA sve ono što ovaj svijet nije.
Stoga ako ne tražite ništa više od svijeta – LAŽITE (odnosno, nastavite lagati kao i do sada)!
Bolje nakon svega iskreno lagati nego glumiti da ste istinoljubivi, dok cijelo vrijeme lažete kao smrdljivi bijedni pas! Nije li ista LAŽ, koja čini osnovu življenja ovoga svijeta, linija najmanjeg otpora?
Nije li?
Zato nastavite! laze
Usavršite je.
Potrošite je!
Jer ako u vama ima imalo svjetla – prozret ćete je! Prije ili kasnije – hoćete!

29.09.2008. u 23:22 • 7 KomentaraPrint#

nedjelja, 28.09.2008.

SJENA QUATERNIO by Vic

po prvi puta objavljeno ovdje:

http://www._opiranje_.bloger.hr/post/sjena-quaternio-by-vic/457355.aspx

Ja sam začarano kolo što vječno postoji i besciljno se vrti.
Ja sam MAGIČNI KRUG od 12 točaka, ti onaj izgubljeni u labirintu.
Iz dubine svemira zračim na tebe, ja sam Usud.
Tamo gdje ti vidiš kraj, novi je početak.
Tamo gdje je s tobom gotovo, meni je prilika da nanovo krenem.
Iz tvog mrtvog tijela crpim snagu za novo uranjanje.
Tebe ostavljam da truneš, da bih sebe ponovo ogrijao.
U zatvorenom ja sam SVE.

Ja sam tvoj bog, tvoj sam đavo; ja sam tvoj demon i tvoj sam anđeo.
Ja sam ukupan zbroj svih glasova što u tebi odzvanjaju.
Onaj sam lijevo i onaj desno, onaj gore i onaj dolje.
Onaj sam za i onaj protiv.
Ja sam najveća ljepota ovoga svijeta i najveće prokletstvo.
Samome sebi nasuprot, želim zaustaviti mijenu.
Ja sam opsjena postojanja, božanstvena ljepote kojom upravlja đavolsko lice.
Ja sam skriveno nad skrivenim.
Nevidljiv i onima koji najbolje vide, nepoznat i onima koji sve znaju.
U okviru zatvorenog ja sam SVE,
a ti ono što ja želim da budeš.

Ja sam svijet za sebe, zovu me Izdvojena Stvarnost.
Ja sam Saturn, ideju pretvaram u krute oblike i na izvoru Plerome prljam čisto.
Ja sam lubanja smrti i cvijet života.
Ja sam čudesna jeka što odzvanja među mračnim zidovima vječne tamnice.
I kap prljave vode što curi niz hladne kamene ploče duboko u tvojim špiljama.
I sivilo tvog neba bez zvijezda, i sablasti što lebde ukrug.
I snaga sam što baca krinke na tvoje lice.
I ljubav sam kojom voliš i ta mržnja kojom gaziš.
U zatvorenom ja sam SVE,
a ti samo nit moje isprepletene mreže.

Ja sam SJENA QUATERNIO.
Moje je ishodište Zmija Anthropos.
Mojom je rukom izneseno sve što vidiš i osjećaš.
Ja sam svaka tvoja misao, svaki tvoj glas.
Svaki tvoj osjećaj, svaka tvoja strast.
Zaposjeo sam tri tvoje točke, upravljač sam nagona, osjećaja i misli.
To su moja tri puta šest.
Ja sam sve što ti činiš.
I dok uzalud snivaš o slobodi znaj da ja vučem sve konce.
Svojim drhtavim starim usnama šapućem ti što da kažeš, svojim te očima putim u što da gledaš.
Ja sam onaj koji svaki tvoj korak nadzire.
A opet sam nepoznat.
U zatvorenom ja sam SVE.

Ja sam MOĆ koja je zapalila središte vatrenog kruga.
Ja sam svaka iskra koja iz požara plane.
Ja sam Ishodište, ja sam Cilj tvojih trudova.
Ja sam MREŽA i postoje samo jedna krila koja me mogu nadletjeti.
Snažan sam zahvat u korijenu tebe.
Ja, odraz Snage, i ti, zrcalo vlastite nemoći.

I Sedam puta Sedam puta se družimo, ti i ja u odijelima što ih je izgrizao zub vremena.
I Sedam puta Sedam stoljeća kružimo, ja bogat, ti siromašan; ja star milijarde godina, a ti onaj koji brzo prolazi.
I Sedam puta Sedam tisućljeća ovdje se vraćamo; ja sve bogatiji na račun tvog teškog bremena.
Ja, Postojanje u odrazu.
Ja, Jaldabaoth,, moć izdvojene stvarnosti.
Ja - SVE i ti - NIŠTA.

28.09.2008. u 17:18 • 5 KomentaraPrint#

petak, 26.09.2008.

UBIJ DUHOVNOG UČITELJA...by Vic


...jer nemaš nijednog drugog učitelja osim Sebe

Sedmi misterij je u tijeku već dvije tisuće godina.
Poanta Sedmog misterija jest utrti samostalni put vlastitog duhovnog razvoja, jer se računa da je svaki pojedinac koji je za to pozvan dovoljno zreo da ga samostalno iznese.

Pritom treba staviti naglasak na pozvanost koja je rezultat stanovite karmičke zrelosti. Sljedeći naglasak stavljam na samostalnost u radu, što u stvari znači oslanjanje na vlastite unutarnje kapacitete, odnosno na jedinog pravog i istinskog duhovnog učitelja koji se nalazi U NAMA.

Ovim se dvjema činjenicama u povijesti misterija oduvijek u obilju manipuliralo. A manipulacije poznate prije dvije, tri i više tisuća godina postoje još i danas.

Mnogi su se smatrali pozvanima iako je njihova karmička zrelost bila nedostatna.
To su oni koji se dobro razumiju u teoriju, no u praksi radije primjenjuju učenja na druge nego na sebe. Posljedica takva lažne pozvanosti jest licemjerje, odnosno dvostruki život. Pronalazimo ga ne samo kod svećenika raznih crkvi i egzoterijskih religijskih institucija diljem svijeta, već i u mnogim duhovnim školama i pravcima koji pozivaju na karmička čišćenja i duhovna prosvjetljenja, bez obzira je li riječ o školama istoka ili zapada. Za njih bi se moglo reći da istinski manipuliraju duhovnom praksom iz raznih osobnih razloga. Kod svećenika institucionalnih religija to su obično razne privilegije u društvu koje uživaju (perfidno objašnjene kao Božji dar), a kod mnogih duhovnih majstora to mogu biti niži materijalni interesi ili s druge strane potvrđivanje njihove veličine. Tako mnogi poučavaju druge, iako nisu dovoljno sposobni poučiti ni sebe. Onoga čemu uče druge mnogi se ni sami ne pridržavaju ili istu duhovnu praksu koriste za potvrđivanje i jačanje vlastite egocentrične svijesti. Stoga ne treba čuditi što su mnogi polaznici raznih «duhovnih» tečajeva» izričito egocentrični i umišljeni. Oni su u biti isti kao njihovi učitelji.

Istinska samostalnost u duhovnoj praksi isključuje bilo kakve duhovne učitelje izvan nas samih. Tko za sebe tvrdi da je duhovni učitelj – laže! Tko sebe smatra pozvanim druge voditi putem «karmičkog pročišćenja» ili «duhovnog prosvjetljenja» u biti ne zna ništa. Kada bi svatko iskreno pošao od sebe tada bi shvatio dvije važne činjenice:

1. istinski duhovni učitelji izvan samog čovjeka ne postoje
2. nitko nije pozvan voditi druge, već jedino i isključivo sebe

Posrednici na tom Putu ne postoje.
Isto tako ne postoje metode ni tehnike koje bi zaista omogućile duhovno prosvjetljenje ili općenito karmičko pročišćenje.
Sve poznate duhovne škole, crkve i tehnike su prijevara, način kojim se jedan dio masa drži pod čvrstim zahvatom Velike iluzije. No da bi pojedinac to u konačnici shvatio morao bi proći kroz određena iskustva na osnovu kojih će se sam u to uvjeriti. I mnogi su već sada zaista na tom putu. Jedni će to ubrzo shvatiti, dok drugima treba malo više vremena. Koliko, to za sada nije bitno, jer se nikoga ne može i ne smije požurivati. Osnovno je geslo: idi svojim putem i pusti druge da idu svojim. To je najviše što možeš učiniti za sebe i za druge!

Stoga će svatko na osnovu vlastitog duhovnog zrenja vremenom doći do vrijednog zaključka: da sve one koji nam se nameću kao «Božji posrednici», «Poslanici», «duhovni učitelji» ili svećenici treba ubiti. Ovo nije poziv na klasično ubojstvo, nama znano iz crnih kronika, već na jedno specifično unutarnje ubojstvo koje zapravo znači rastanak sa Starim zavjetom.

Stari zavjet zahtijevao je posrednike, ali to je vrijeme odavno prošlo. U Novom zavjetu posrednika više nema, Put se vrši samostalno, a pomoć dolazi iznutra. Šarlatana, crnih magova, svećenika i lopova koji se pod plaštem duhovnosti bore za svoje materijalne interese više nema u blizini, jer čovjek koji krene putem istinskog ostvarenja VIDI i ZNA. A kako on VIDI i ZNA tako ga se organizirane laži i zablude plaše. Istom dolazi u priliku da ga organizirane religije i razne duhovne škole počinju progoniti, jer ugrožava njihove egzistencijalne interese.

Novi zavjet zaista je put križa, ali križni put nije ono što tvrde prevaranti koji danas poučavaju navodno u ime Novog zavjeta, a i dalje žive starozavjetno. Nije ovdje riječ samo o svećenicima, već i o svima onima koji sebe smatraju posrednicima između čovjeka i Boga. Važno je znati jedno: posrednika između čovjeka i njegova stvoritelja uistinu NEMA. Posrednik je potreban tamo gdje svijest još nije sazrela, odnosno tamo gdje još nema POZVANOSTI. A tamo gdje je pozvanost, tamo je i osnova ZNANJA i VIĐENJA, što raznim manipulacijama uskraćuje prostor.

Tako je osnovno pravilo Sedmog misterija – ubij duhovnog učitelja izvan sebe! Uništi bestidnicu sazdanu od kamena, uništi kule koje te zarobljavaju svojim hipnotičkim moćima. Ubij duhovnog učitelja jer je on lupež. Ubij u sebi svakoga tko ti se želi nametnuti kao posrednik, jer ono što želiš i čemu istinski stremiš bliže ti je nego ruke i noge. U onome što ti smatraš praznim prostorom nalazi se istinska Pleroma. Ti je ne možeš osjetiti zato jer si zarobljenik svojih fizičkih čula i ne postoji nijedna ubrzana metoda niti tehnika kojom je možeš dohvatiti, spoznati i osjetiti. Svijest o sebi (JA) ujedno naznačuje zaborav na Pleromu. Ja i Pleroma su dvije potpuno suprotne krajnosti i stoga ne mogu sudjelovati u istoj stvarnosti.

Stoga ako si sazrio i ZNAŠ ZNANJE - UBIJ DUHOVNOG POSREDNIKA, ubij ga jednom zauvijek da bi ti iznutra konačno zasjalo sunce istine! Uništi organiziranu crnu magiju koja ti se šulja pod krinkom duhovnosti, a stoji iza organiziranih religija, duhovnih škola i tehnika prosvjetljenja.

UBIJ TO, da bi istinski zaživio!



26.09.2008. u 18:25 • 6 KomentaraPrint#

subota, 06.09.2008.

Metallica: The Day That Never Comes (Video premijera)


06.09.2008. u 12:11 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (12)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (14)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Prethodnik ovog bloga:

blog OPIRANJE

E-mail adresa:

diabolica@mail.inet.hr

lyrics