Srodna dusa ana bucevic - Stranica za upoznavanje

utorak , 15.01.2019.










Click here: Srodna dusa ana bucevic






Vrlo je britkog jezika i tesko priznaje svoju krivicu. Tesko ce ti se odupreti ako budes darezljiva sa svojim vremenom, dajes mu male pokloncice, i narocito od svega prija mu preterano laskanje. Ponekad se boji cak i svoje sene. Strategija - zadrzi ga Oni su veoma osetljivi, pa izbegavaj kritikovanje, pa cak i ako imas sasvim drugacije misljenje od njega to pokazi na neki nezniji nacin.



srodna dusa ana bucevic

Podeli s njim uzivanje u putovanjima. Neodoljivo je sarmantan, a oko toga uopste ne mora da se trudi. Znam da se sve desilo iz nekog razloga, ja sam veciti optimista, ali sada trenutno razmisljam samo kako mi nije to trebalo, mislim da je raskid i da je trebao da usledi trebalo da bude bolji i bezbolniiji, ovako sam srusila sliku o sebi koju je imao o meni vec 7 god...



srodna dusa ana bucevic

- Opet sam bila smijesna sama sebi jer prakticno ga ne poznajem i to su samo slike,i mozda opet produkt maste,a karakter ko zna kakav mu je.



srodna dusa ana bucevic

Ja radim vec nekih 3 nedelje sigurno. Dobar je tekst, citala sam i njega i mnoge druge, slicne njemu. Ne znam, razumem sta hoces da mi kazes, i naravno da nisam mogla na neke sudbinske stvari da uticem, ali opet mi je krivo zbog toga, i besna sam na neki nacin.. A sad posle raskida mi govori kako sam ja bila osoba za ceo njegov zivot i kako je hteo zivot da mi posveti... Verujem mu, naravno, nije on takav kao sto ti rece za tvog, znam ga ja znam da nije, samo eto, da sam zaista bila ceo njegov svet, onda bih zaista i bila, nista ga ne bii sprecilo, pricala sam mu godinu dana unazad... Valjda sam imala zelju, ogromnu zelju da nam veza predje na taj neki nivo, nisam mogla vise da slusam kako mi se sve drugarice oko mene udaju, i to drugarice koje su u vezama po godinu dana.. Sad kad sam procitala ono sto sam napisala u prethodnoj poruci, shvatih zasto sam ga toliko povredila i uradila to sto sam uradila: nekako nesvesno sam valjda mislila da cu tako da ga trgnem... Ali eto, tako sam ga izgubila. Zanovijetakk mislim da si prestroga prema sebi. Mislim da previse analiziras stvari,i ne dozvoljavas sebi da sve sagledas objektivnije. Nemoj da se utapas u tugu. Moguce je da budes tuzna ali da budes skroz okej sa tim. Ovako se neces maknuti dalje od tog raskida. Scarlet o hara razumljivo je to meni sve,ali ja bih na tvom mestu bila zahvalna sto do te prosidve nije doslo,jer bi vrv bilo mngo gore da se desilo to sve pod pritiskom ,mozda bi te ostavio kasnije ,ko zna sta bi se desilo. U takvim situacijama kad ti je krivo zbog svega pokusaj da se setis da se sve desava za nase najvise dobro na kraju. Za verujućeg čoveka je molitva uteha. Ne moraš ništa drugo da radiš. Psalmi su mnogo lepi, čitaj njih. Ne verujem, Zanovijetakk, da te je iko zlostavljao s predumišljajem, namerno mučio ili zato što je zao, već niste jedno za drugo za ceo život, bili ste jedno drugom lekcija, mogli ste biti par samo na odredjeno vreme, na duže staze ste mogli imati samo lošu vezu. A ljudi budu dragi, požrtvovani i zaljubljeni, pa posrnu u životu, izvitopere se. Žaljenje i neprestano osvrtanje je najgori odnos prema prošlosti a očajavanje pravi pakao od sadašnjosti. Pusti sve troje od sebe. Iskreno se nadam da će on naći ženu koja je najbolja za njega i da ćeš ti sresti čoveka sa kojim će ti dan proticati u radosti. Doći će ti izlečenje, veruj. Tužna si jer ne potiskuješ tugu i ne glumiš pred sobom, ta tuga je tu jer je na odlasku I kad vas citam, puno vas jos ne moze ni zamisliti drugog muskarca. Kod mene nije tako,ja ih gledam,ne gade mi se. Cak puno zelim da imam nekoga iako je to opasno za mene i nemoguce sve dok ne ozdravim i pocnem se kretati. Ponekad mislim da bih tako brze prosla sve ovo,ali znam da to nije pametno jer se bojim da cu ponoviti istu gresku. Cak sam mastala o 1 momku ovdje iako nema sansi da budemo par. Ne znam,ponekad kad sam mislila o bivsem uspijevala sam misli promjenit u mastu o tom momku,i ako nista dobijem u sebi lijepo osjecanje i zabavu. Plasim se i maste,jer se tesko vratim u stvarnost,a opet tada i sada mi jedino masta i ostaje. Sada kad mi je zivot ovakav slabo kretanje,nema novca... Tu mastu sam pocela koristiti nakon citanja o ZPrivlacnosti i nisam vam htjela govoriti o tome jer cu mozda ispast blesava i ni sama ne znam da li je to samo slucajnost. Taj momak M,skoro pa smo komsije,ista ulica,nikad progovorili nismo,nismo se ni sretali,stariji me je nekih 6-7 godina,mozda vise. Kad sam pocela mastat o njemu,uradila sam to jer 'sto bivsi nije mogao biti kao npr M', misleci na ono sto o M znam-izgled,obrazovanje. M mi je pao na pamet jer je ostao u nasem mjestu,90% mladih je otislo u ino. Mastala sam o susretu. Nisam ga vidjala 3g. Prije jesam,sretali smo se na stanici,on na posao,ja na fax,pozdrav i to je to. I kada su mi noge nadosle otisla sam u grad doktoru i srela M na mjestu gdje ne bi trebao bit u to vrijeme radi na drugom mjestu? Ono hej 'zp radi,ali ups'. Nisu se drzali za ruke,ali sumnjala sam da nema nikoga i da ga ne salijecu. Zgodan je,na dobroj poziciji u drzavnoj instituciji,ovdje takve momke gutaju sve sem mene,ja nadjem dzibera. Onda sam mastala dalje kako da ga sretnem opet al da on vidi mene ne znam zasto to i posto sam mogla setat otisla sam na jednu manifestaciju u mjestu mislec da je tu jer je clan pise u zp da nije dovoljno mastat nego moramo nesto i uradit konkretno,npr zelim posao a ne apliciram,zelim zdravlje a ne lijecim se. Djevojka sa kojom sam isla mi je upropastila tu noc jer je pitala 10puta za bivseg to je jedina cura trenutno s kojom mogu 'druzit se' ali svaki put pita za B pa je izbjegavam. Vec sam mislila da M nece biti tu, kad on 2m od mene,sa sestrom. Pogledi nam se nisu sreli i bila sam opet smijesna sama sebi,al par dana kasnije je sestra rekla mojoj mami da me M vidio tu,al ja njega nisam. Pa to sam i htjela,da me vidi... Tada sam ga dodala na fejs,i njega i sestru. A on,po slikama sudeci-ima 3-4 prijatelja i ja volim imati manje al iskrenije , izlazi na mirnija mjesta i ja to volim ,slusa raznoliku muziku kao i ja ,po prirodi je uzivam u tome ,po slikama curu nema ni ja nemam curu :-D ,kad nije u odijelu u trenerki je sto najvolim kod muska jer je to i moj stil ,ne pusi sto mi je bitno. Jedino mi se ne dopada jer je puno u vjeri,ali to je dobra osobina i iste smo vjere. Opet sam bila smijesna sama sebi jer prakticno ga ne poznajem i to su samo slike,i mozda opet produkt maste,a karakter ko zna kakav mu je. Dalje sam mastala o opet susretu i desilo se da smo se mimoisli na bazenu gdje sam isla na terapiju. Obicno idem izjutra,al taj dan sam htjela kasnije,oko 5h,medjutim otisla sam ranije zbog autobusa i objekat napustila oko pola 5. Dodjem kuci i palim fb kad u 5h on sa sestrom na slici lociran tu. I ajd budi pametan! Tu sam dobila blokadu,dodala sam ga na fb u nadi mozda mi se javi,ili tak-tak... Ugasila sam fb opet jer me smaraju od bivseg. Sve je stalo,ali mama ga je neki dan srela al na tudjem radnom mjestu Ja sam trebala ici tu ali noge opet otkazale pa je otisla ona,a on je mijenjao nekoga pa je bio tu gdje nije trebao i nesto joj je pomogao da bude brze. I dolazi ona meni i prica o njemu kako je bas fino odgojen i kulturan... Ja ga njoj nisam spominjala. Ostala sam malo zatecena. Imam momka,al on to jos ne zna,nisam mu rekla. Misim bar je zabavno,iako mislim da od toga nema nista,slucajnost je,a i nije pametno dok se ne oporavim. Mozda ce neko reci sto ja njega ne kontaktiram il sto sam mastala samo susret,sto ne flert. Necu jer moram vratit izgubljeno samopouzdanje,samopostovanje,zdravlje da bi ista uspjelo. Susret jer je to moj pokusaj oporavka od bivseg,i realno nisam spremna za vise od susreta. Mozda zato i imam blokadu. Pa ja umirem od smeha zamalo da napisem smijeha, posle citanja ovog teksta Zanovijetakk! Pa to je to. To je ono sto ti sada treba i sto je po meni najbolje. Nikakva veza i sl vec zanimacija i nesto cime ces okupirati misli. I eto, bas ste slicni po mnogo cemu i ukusi su vam slicni i najbitnije je da oboje nemate devojku trenutno. Moram i ja da probam taj ZP. Cim budem imala na kome. Sad cu da procitam da li mora neka konkretna osoba da bude... Devojke kako vam ide sa onim hopopopo... Ja ne kapiram kako se to tacno radi pa nesto improvizujem a udavih se od citanja kojekakvih tekstova na netu. A mnogo mi je glupo ono 3 puta hvala. Sto ne moze samo jednom? Jedva cekam leto ZP uvek radi,ja sam tako privukla svog sad vec bivseg decka Mozes da privuces konkretnu osobu,ali eto nije samo stvar o mastanju,nego moras da imad OSECAJ to je najbitnije,emociju da se nesto vec stvarno desava. Ako zelis da ti neko pridje na pr,zamislis tu situaciju,i moras da imas osecaje ,kako bi se osecala u takvom trenutku,da budes duboko nesvesno ubedjena da ce se to desiti. Onda to otpustis,ne mislis vise o tome,ne brines da li ce se desiti,samo zamislis i ZNAS da ce se desiti i da se vec desava ,i gledaj samo reziltate Ovo sam pokusala najprostije da objasnim,ZP je bas velika tema,ja citam o tome skoro evo vec 2,3 god. To sam gledala neki cikica je objasnjavao na nekom seminaru,i cini mi se kao najlaksim nacinom. Sinoc sam se nesto bas smorila,pa sam meditirala,pa sam dobila takav napad placa Mislim da sam pa tereta skinula sa srca,danas je malo lakse Hoponopono je meni teska za izvest. Bila mi je teska i na faxu kad smo je u nekom projektu radili al ja sam I tada bila s njim. Meni je jako tesko napravit razliku izmedju krivice i odgovornosti i to me koci. I ne mogu doci do faze oprastanja, a kamoli da izgovorim 'oprosti' u ovoj mojoj spanskoj seriji. Mozda ta tehnika bolje djeluje u svakodnevnim problemima,nego u ovako bolnim pa ja ne mogu. Za ZP i mislila sam na osjecaj,emociju,ali mi je to nekako lakse nazvat mastom jer kad mi ista radi onda se duboko udubim. Sve do 25g mi nikada nije bilo dosadno nit sam znala sta je dosada koliko sam imala jaku mastu. I radila sam to bas tako, zamislim scenu,pokusavam osjecati,ponavljam to neko vrijeme, i pustim,ne mislim dalje o tome,ali emocija mora biti topla. Onda se i dogodi. Ali eto,trenutno ne mogu da razvijem osjecaj. Bas mi zvuci zanimljivo taj ZP! Hvala samozbunjena i za to i za onu hopo.. Sada sam procitala ponovo sta je napisala Scarlet o hara i probacu i tako. A Scarlet o hara samo da ti kazem da je nemoguce da je bio tako savrsen. Ovo kazem da ne bi sebe opterecivala time da si ostala bez tog savrsenstva jer da je bio tako savrsen ti ne bi raskinula. Tolika krivica koju sebi pripisujemo je normalna ali nije realna. Ali dobra stvar u celoj priči je to što ja nemam više poriv da je spasavam od nje same, uvidela sam da je duboko zaglibila i da ne želi pomoć, i da ne želim više da joj dozvoljavam da me uvlači u svoju tamu. Nisam ni ja dobro, pijem i ja lekove, izašla sam iz bolnice pre dva meseca i ne treba mi ovo. Treba mi zdravo okruženje, normalni ljudi. Hvala Bogu, pa ih imam u životu, oni mi mnogo pomažu. Razlikujemo se u tome što ja želim pomoć, što sam svesna svog problema i ne istresam svoje frustracije na druge ljude. Zato smatram da je nekvalitetan čovek. Nije ni meni život bio bajka, ali mi nije padalo na pamet da se ponašam kao ona. Ipak, nemam loša osećanja za nju sad, samo žaljenje. Jer ko normalan i zdrav u glavi može da izmisli da je u bolnici. Sad ja hoću da dam sebi vremena da se malo sredim i da se fokusiram na druge stvari, druge ljude. Ne treba mi ona u glavi uopšte. Ja znam da sam ispala čovek prema njoj i mirna sam, žao mi je malo što se tako završilo, ali šta da radim, nije do mene. Ellena K ko zna kakav problem ona ima,ne zeli pomoc,a mozda za nju i nema pomoci, a uz to i laze,na vrijeme si se osvijestila. Ko zna,mozda i sama vjeruje u te lazi. U tome i jeste poenta,covjek treba zeljeti pomoc,boriti se. Svi to radimo na svoj nacin,neko ce bit patetican na forumu ko ja kad ima neki problem,neko ce udisat zuti,a izdisat crni zrak, neko ce okretat cakre,neko citat knjige,neko mjesecima ne izaci,a neko divljat uokolo, ali niko od nas zdrav i dobar ne pokusava drugog uvuci u ponor sa sobom. Nekim ljudima je nemoguce pomoci,a neki cak i nas povuku za sobom. Ne treba okrenuti glavu od nekoga ko ima probleme,al treba razmislit da li vrijedi pomoci. Hvala vam na savetima devojke, i na recima podrske. Ali zaista moram da kazem da on jeste bio savrsen muskarac Kad sve saberem i oduzmem vidim da neki njegovi postupci, iako pogresni, ucinjeni su zato sto me je mnogo voleo... Znam da se sve desilo iz nekog razloga, ja sam veciti optimista, ali sada trenutno razmisljam samo kako mi nije to trebalo, mislim da je raskid i da je trebao da usledi trebalo da bude bolji i bezbolniiji, ovako sam srusila sliku o sebi koju je imao o meni vec 7 god... Zao mi je sto sam ispala necovek. Nekako opet krivim sebe. Sto se tice havajske tehnike, bitne su 4 reci. Molim te, oprosti mi. Molim te oprosti mi opet sebi i zbog cega. Hvala ti opet sebi, ja sam se sebi zahvalila npr. Kasnije ponovila, ali njemu. Onda jos nekim osobama oko njega koje sam tim postupkom povredila. Jeste da me nece cuti, ali... Sad kad je radim, govorim je nekad sebi, nekad je uputim njemu, nikom vise. Nekad Univerzumu, Bogu, nazovite to cime hocete. Nekad je odradim cisto radi reda, samo izgovorim te reci bez objasnjavanja. Ali to je neki nacin ciscenja, kada te neko povredi, ili si u losoj situaciji itd. ZP sam usavrsila, sad napamet znam kad cu da ga sretnem, uvek ga prizovem Nekad izadjem, a pustim ga, ne zelim u svakoj situaciji da ga srecem jer moram da navikavam da zivim bez njega. Zanovijetakk je to bas lepo napisala. Sto puta san pokusala da mu pomognem da se ne tuce,da ne upada u dugove u probleme,ali ne vredi,to traje par dana i onda opet. A sto laze tek to me je najvise povredili,jer sam smatrala da bar mene nece da laze jer sam mu samo ja bukvalno ponogla,cak i rodjena majka nije htela vise da mu pomaze nikako i da utice na njega. I ja sam imala problema sa depresijom,pa nisam nikad upadala u gluposti kao on sto je,ja smatram da je to takav tip licnosti i vaspitanje tj odgoj. Ti nisi duzna da tolerises nicije bolesti niti lazi ,jednostavno nisi,imas izbor. Postuj malo vise sebe,digni standarde,voli sebe. Ne mislim da sad budes nabedjena neka zenska,ali jednostavno biraj ljude koji ce da budu tvoji partneri buduci. To se odnosi na sve devojke,sto vise volite i postujete sebe i svoju licnost,to ce te pre privuci bas istu takvu osobu koja ce da vas ceni i voli. Eto ja sam za ovog svog bivseg bila ubedjena da je moja srodna dusa...



Da li naša duša planira životne izazove- Ana Bučević
Zato uvek mu dopustite da on planira sastanak. R I B E Ako ste se zaljubili u njega, gotovo da vam i nije potrebna posebna strategija da mu isto saopstite. Nedostaci Njegov smisao za stednju ponekad se granici sa skrtoscu. Budi entuzijasta i uvek direktna. Dobar pocetak za gradjenje romanticne veze je osnovno druzenje, prijateljstvo. Ovaj smeo i zustar covek pun je poleta, koji svoj ponos i samopouzdanje pokazuje uz tako malo napora. Zanovijetakk mislim da si prestroga prema sebi. Devojke kako vam ide sa onim hopopopo... Nisam ga vidjala 3g. Kad sam pocela mastat o njemu,uradila sam to jer 'sto bivsi nije mogao biti kao npr M', misleci na ono sto o M znam-izgled,obrazovanje. Ono sto on tebi u poverenju kaze, nemoj da prepricavas drugima. Strategija - zadrzi ga Rakovi ne vole napadne i agresivne devojke, pa ako u vezi budes jedan nezan slatkis bice dobitna kombinacija.

[Sajt za upoznavanje, ljubavni oglasi|Muvanje decka|Upoznavanje javnih sluzbenika sa pravnik aktima]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.