Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dani su loši, noći još gore! Uvijek te povrijede oni koji te navodno vole. Dok su s tobom, stalno ti lažu, a kad na kraju odu, ni zbogom ne kažu!

Image and video hosting by TinyPic

1000 ljudi susresti, 100 ljudi upoznati, 10 ljudi zapamtiti, i jednog dečka voljeti!

Image and video hosting by TinyPic

Ja nisam pauk i ne pletem mrežu, ali znaj da najljepše uspomene za tebe me vežu. U svakom prijatelj tražim sreću, ali tebe NIKAD zaboravit neću!

Image and video hosting by TinyPic

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by me =)

...JA I MOJE MUHE...=)


Free Music

Free Music



Free Music

Image and video hosting by TinyPic

...NEŠTO MALO O MENI:...
Ime:Viktorija
Rođendan: 1.1.
Škola:A.n.Gostovinski
Razred:8.d
Grad: Koprivnica
Slušam:sve pomalo...
Hobi:Mažoretkinje,
sinkronizirano plivanje,
plivanje,informatika,
filmskai video družina
"Mravec",talijanski,info grupa,
rolanje,dosađivanje...
Volim:-društvo
-pizzu
-filmove
-izlaske
-svoj mob
- _ _ _ _ _ _ =)
-sve sportove
-slobodne aktivnosti
-more
-volim otok Krk
najviše
na svijetu
...


My msn: Vicky_14kc@windowslive.com

...OVO JE MOJA KOPRIVNICA...

Image and video hosting by TinyPic

A OVO JE MOJA "NAJDRAŽA" ŠKOLA
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Napisat ću na svim ciglama
VOLIM TE,a onda moliti Boga
da te tresne po glavi pa da
vidiš koliko boli kad ti
nedostaje onaj koga voliš!


Image and video hosting by TinyPic

Ne prođe ni tren da ne mislim
na tebe,ne prođe ni dan da
te ne želim kraj sebe,ne
prođe ni san da u njemu nisi
ti...i tako mi prolaze dani svi!


Image and video hosting by TinyPic

Teško je biti čovjek,teško je
shvatiti sve,teško je voljeti
nekog,a on tebe ne!


Image and video hosting by TinyPic

Dok gledam dijamant kako vječno
blista,pitam se zašto moja sudbina
nije ista.A onda se sjetim kako imam
tebe i shvatim da dijamant imam
kraj sebe!!!


Image and video hosting by TinyPic

Najgori način da ti netko nedostaje
jest da sjediš kraj njega i znaš da
ga nikad nećeš imati.


Image and video hosting by TinyPic

Sunce sja iza plota,ja
zavoljeh idiota,i da imam
sto života,“sve“ bih dala za
tog skota!


Image and video hosting by TinyPic

Pojedi ujutro živu žabu i
cijelog ti se dana neće
dogoditi ništa gore!


Image and video hosting by TinyPic

Mladost traje časak,
ljepota je cvijet,
al' ljubav je dragulj
što osvaja svijet!


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi...

°...Ja i Lana...°
°...LaNcHi...°
°...Damjanicka...°
°...Ana...°
°...Ena...°
°...Nives i Ivana...°
°...Nika...°
°...Pa3sha...°
°...DoRcHi...°
°...HaNa...°
°...Matea...°
°...Jasica...°


...EVO MALO SLAVNIH...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 20.04.2008.

HeLLooooooo!!!!!!! =)

Eyyyyyyyyy....ljudići....pa kak ste vi meni??? Nismo se dosta dugo čuli....kaj ne???....
I kaj ima kod vas novoga???....ako nekaj ima....Kod mene je skoro sve po starom....
Mislim nije.... Prošlu subotu 12.4. imali smo natjecanje iz plivanja.....bilo je pre super!!!....
Malo nas je bilo strah....ali je taj strah brzo prošao.... =) Uglavnom osvojila sam
jedno 1. mjesto na 50m leđnonaughty i jedno 3. mjesto na 50m kraulno..... Nemrem vjerovati!!!....
Lana je noć prije natjecanja prespavala kod mene....bilo nam je THE BEST!!!....
Bar meni.... Bile smo budne do 4h....nismo normalne....cijelu noć smo samo brbljale....
....svaka druga riječ nam je bila: „Ja se bojim sutra ići na natjecanje....“ no kad smo
tamo stigle odmah smo promijenile mišljenje.... Ujutro u 6h nas je probudila moja
mačka....poludele smo....spale smo samo 2h a u 10h je već bilo natjecanje!!!!!!!!!!!!
Glavno da je sve dobro prošlo....i tak.... Jedva čekam 5. mjesec da idem na more....
A u 6. mjesecu idemo na maturalac na Krk.... mene to baš i nije tolko oduševilo....
mislim bila sam pre sretna......no neznam kaj budem tam radila....inače ja tam idem
svake godine na ljetovanje....pa već znam svaki kutak tog otoka....u svakom slučaju
je to najboli otok u hrvatskoj....tam idem od svoje 1. godine....!!!!!! Morate ga obavezno
posjetiti.... Puno pozdrava šaljem svojim prijateljima iz Dobrinja na otoku Krku....
Doris,Nini,Stjepanu,Viti (ona je inače iz Zagreba ali isto ljetuje tamo),Luciji i
Roberti,Ariani i Antoneli (koje su isto iz Zagreba).... Puno pusica svima....
Idem ja sad polako....i da puno hvala svima koji mi komentiraju.... Lani, Ani, Matei,
Eni, Petri, Ivani i Nives, Karmeli, Manueli, Ivani, Baruškinu & svima ostalima
koje sam zaboravila....nadam se da se ne ljutite....A najviše pozdrava šaljem svom
NAJBOLJEM 7.D RAZREDUwavemahwavemah.... Sve vas puno volim....i naravno nemojte mi zaboraviti
komentirati......plissssssssssss...... LANCHICA šaljem ti puno pusica....i oprosti za ono jučer....crycrycrycry
plissssssssssssss!!!!!................Chiaoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!...............
........................................................KISACH SVIMA............................................................kisskisskisskisswavemah



* komentiraj (157) * printaj * % *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.