Im back.... wohoo..jeeei :)

Leptirice!!!!!!!!!
Nisam vas zaboravila ni napustila...evo me..Vratila sam se...
Bivsi Blog je NATALIAVODIANOVA...ma znate sigurno... :)
Morala sam zatvoriti taj stari dugorocni blog jer su neke frendice a i najgore starci doznali za njega..i za ProAnna Stranice..pa je bilo frke...uzasne frke....
Tako da je doma situacija..losa..i zabranjen mi je komp..Vec Dugo..Od Zadnjeg Posta..tj. od 15-12..I nikako da se odljute...joj..
Staru adresu sam morala zatvoriti zbog njih... šmjc...bed..
Zao mi je sta nisam dugo pisala..ali stvarno bilo je velikih problema kada su doznali...
Komp mi jos nedaju..zbog toga..ali eto svako toliko se prosvercam..
Bi cu kratka da me ne ulove..Javim vam se kraaajem Veljace..I odtada cu valjda cesce pisati..
Do tada morate Znati Da vas jaaako volim..i da ste mi puno falile....
pusaaaaayes

07.02.2007. u 19:07
° 15 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




design: moi

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Bivsi dugorocni blog..nataliavodianova sam morala zatvoriti zbog odredenih ljudi koji su doznali za njega a nisu smjeli..now I'm back.. :)

Ja..

169 cm
49 kg
Najmanja kilaza ikada: 45.6 kg.. 02.12.2006..Zlatni dani..no
Sada u ponovnom izazovu na 45 kg!!!


*Starving for perfection*

Image Hosted by ImageShack.us