DVDbox2

04.03.2005., petak

Ne želim biti Meryl Streep!

'Ne žalim zbog filmova u kojima sam glumila', izjavila je J.Lo. 'Ja sam glumica! Ili me uzimate ozbiljno ili ne. Ipak, neću prestati s pjevanjem zato da bih se posvetila glumačkoj karijeri.'

Komentirajući svoju ulogu u filmu Gigli, u kojem je glumila s bivšim dečkom Benom Affleckom, 34-godišnja pjevačica je rekla: "U filmu ima odličnih scena. Nisam dobila pravu šansu na snimanju."
Kaže da je na snimanju filma imala voditelje koji su vjerovali u nju govoreći joj: "Samo budi glumica, ti si nevjerojatna glumica, možeš biti Meryl Streep", na što im je rekla da želi biti ono što ona je.
"Ne mogu samo pjevati kako bi me ljudi uzeli kao ozbiljnu glumicu. Ja sam glumica! Ili me uzimate ozbiljno ili ne. Žao mi je ako ljudi misle da radim previše stvari. Bila bih nesretna kada ne bih mogla raditi sve te stvari. Moram biti ono što jesam", pojasnila je pjevačica.
Mudro je zaključila da je filmska industrija vrlo nepredvidljiv posao.
Seksipilna pjevačica i glumica navodno je i trudna s trećim suprugom, latinopjevačem Marcom Anthonyjem.

- 21:00 - komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DVDbox