četvrtak, 01.01.2009.

Sretna Nova

Ja imam potrebu da svima zaželim Novu godinu, punu mirnih stvari, bez sranja i pizdarija već jednostavno kulturnu, finu, pristojnu na nepristojan način. Također imam potrebu reći da sam ja jedna jaako grozna osoba, baš grozna ali, ne mogu si pomoći. Uglavnom uvijek uspijem povrijediti drage mi osobe, u biti svjesna sam toga na neki način koji mi omogućuje izradu pravovaljanog objašnjenja za to što radim. Iskreno pun mi je kurac tih gluposti i stvarno se sama sebi gadim. E da i MrZiM dočeke Novih godina. Evo stavljajući svoje osjećaje na ovaj papir i nije mi nešto pomoglo, ali jebi ga ipak sam ja otrovna.
Pozdrav od mene- disfunkcionalno sjebane osobe
Kali

- 21:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze