nedjelja, 24.06.2007.

freedom just another word for nothing have to lose

Nije nas dugo bilo, previše zauzete uživanjem u životu.
Pokoja suza se znala zalomit, ali sve je to sastavni dio života.
Volim subote i petke i četvrtke...i sve one dane kad sam u nekoj drugoj dimenziji...
kad se pošteno ni ne otrjeznim, a nastavljam piti sa svojim seksi djevojchicama.
promijenile smo naslov bloga, nastao je u jednom trenutku s udisanjem helija...

i smijeh je odzvanjao mojom empty house.
kako je divno biti barem na deset dana sam u kući.
i oni se odmaraju na moru, a ja se odmaram kod kuće.
i uživaju oni, i uživam ja.

i six pack je odzvanjao, i yeah yeah yeahs...
i želja da oni s y kromosomima ne vladaju nama.

neke se stvari nikad neche ostvarati, neke se ostvaraju iako se nismo nadali i sitnice su te koje uljepšavaju život.

i ljudi koji su tu uvijek negdje u blizini...iako su mozhda daleko...ali osjechash njihovu prisutnost.

i naposljetku, sretan si.

barem na te neke trenutke koje ti daju snage da korachash dalje.

ISIS

- 13:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze