Uzmi me! - Jeremy spoke in class today! - Blog.hr
08.04.2010.

Uzmi me!

Ja sam mala zločesta pastrva.
I NEKA.
Dobro mi je.

A sad malo uobičajene filozofije inspirirane frustracijama vezanim za ovaj grad.
Dokazalo se da je ova provincija zaista iscrpljena. Stari dosadni ljudi. Sreća pa postoje, da tako kažem, budale koje dolaze iz metropole ovamo. Mislim, budale su jer uopće dolaze iako je nama to ... Neka riječ koja bi se mogla poistovjetit sa JEEEEJ! No da...
Još se bar "glazbena scena" drži. Rekla bih da smo među top 5 u županiji. Ali i to je ništa. Akvarij. A mi smo klaun ribe skupa sa političarima ili kako se god danas nazivaju. Gubim se.
Trebala sam slušat profesore i mater kad su me htjeli slat u Zagreb u srednju. Koji bi teoretičar sad bila, umjesto da se vučem puževim tempom Virovitice. Izgubila sam nit. Odlično. A reko -to be continued-

Pozdrav od vaše nove stare Nine koja još uvijek sanja dan kad će živjet od ljubavi, sunca, glazbe, seksa i poroka.

Enjoy the violence.

14:08 , Komentiraj { 8 } Print

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Linkovlje.

Muzika.
-Pearl Jam
-Nirvana
-Alice in Chains
-Soundgarden
-Audioslave
-Chris Cornell
-Eddie Vedder
-Pink Floyd
-The Doors
-Led Zeppelin
-Radiohead
-System of a Down
-Foo Fighters
-Metallica
-The Prodigy
-The Clash
-Cathedral
-Charon
-Manowar
-Lynyrd Skynyrd
-Bob Marley
-EKV
-The White Stripes
-Bob Dylan
-The Beatles
-Creedence Clearwater Revivial
-Cota G4

Koliko za sada znam, sloboda je istina, kao ti i ja, rođena u mukama. Kao i tvoja ljubav dušo, čista i nevina, obična.

Think of a life you won't take a breath from somebody else, one where you're seeking more than yourself.


credits
MissSmile. - x x x