05.01.2007. / petak

Moj rođendan

Ljudi ja vam se tako veselim dolasku
mog rođendana.Ali kad on dolazi to vam je
pravanonostrka.Za moj rođendan uvijek
mora biti puno hrane,pića svega i svačega.
E ali to sve treba napravit,ali kakoheadbangheadbang.
Pa onda sam odma trebao u šoping brzo,brzo.
Po puuuuno hrane i slatkišanjaminjami,
pa po pićepartypartysvašta sam trebao
kupit.Prijatelje sam već bio pozvao.
Stigao je na red i moj rođendan bio sam
tako uzbuđenthumbup.Prijatelji su već
počeli dolazit.Brzo sam se uredio i roflroflistuširao.
Pozvao sam ih jako puno tako da će to bit pravi
tulum.I tako su prijatelji počeli dolazit.
Sve više i više.No kada su svi stigli započeo
je tulum.Na stolu je bilo hrane i pića za cijelu
Rusiju.Samo da znate nije nam bilo dosadno.
Svašta smo radili jeli,pili,zabavljali nema šta
nismo.Igrali smo društvene igre čovječe ne ljuti se,
monopoli,twister sve smo radili zajedno.
A zatim je slijedila tortanaughtynaughtynaughtyjedva smo čekali.
Torta je bila tako ukusnanjaminjamida smo je odma pojeli.
Ništa nije ostalothumbupthumbup.
Kada smo se naigrali svi smo bilizijeviscrpljeni.
No polako se bližio kraj bilo je jako jako kasno.
Svi su se polako razišli.Bili su se najeli napili
došlo im je da povratenutljak.
I ljudi moji tako izgleda moj rođendan.
Samo da vam odam šta sam zaželio kada sam
puhao svjećice.Da ostavite što više komentara na
ovaj post nadam se da će vam se svidjeti.
Ljudi volio bi da mi se ta želja ostvari,a sad moram ic
ciaooowavewavewave!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:36 - Komentari (98) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.