01.01.2007. / ponedjeljak

Božić

Božić mi je najljepši blagdan.Dan kada
su sve obitelji skupa predivno.
Ponekad za božić znam bacit poneku petardu,
ali rijetko.Za božić uvijek ima pre pre puno
hrane,a to obožavam.Na božić se uvijek dobro zabavim
sa prijateljima.Pucamo svi zajedno petarde svašta
radimo.A obožavam jel tada ima jako puno
dobrih filmova.Na primjer Harry Potter to
obožavam gledat.Svidio mi se i Potraga za Nemom
jako napeto.Na božić volim i bor kitit,
stavljat ukrase i razno razne stvari.
A poslije idem na ponočku sa prijateljima,
ali poslije ponočke se ludo zabavimo.
Kad se vratim uvijek bude kasno.
Onda ostanem pogledat pokoji film
pa mama kaže vice u krevet.Ja kao ostat ću još malo
a ono kad osto uuuuuu jako,jako dugo.
E a onda je mama stvarno rekla brzo u
krevet ili će biti problema.
Kad je film završio išao sam ravno u krevet.
I tako je završio moj božić.

- 12:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.