31.12.2006. / nedjelja

kako provodim ljeto

Ljeto je moje najomiljenije doba.Najviše se veselim
kad idem u Bašku Vodu tamo imam jakoo puno prijatelja.
Plaža je prekrasna i more je savršeno.A i dobro je to što
mi je plaža jako blizu,zato što bi onda trebo pješaćit kaj ja
znam uglavnom jako dugo.Moj tata ima i brod na moru
pa ludujemo na njemu,kupamo se,zabavljamo,skačemo sa
njega,vozamo se svašta radimo.Svaki dan idem na plažu
nekad sa mamom nekad sa sestrom nekad sa mamom i sestrom
a i nekad sam.A poslije plaže stignem i sa tatom na brod.
Volim tati pomagat na brodu posebno kada smo u luci.
A kada se vratimo sa broda idem van s frendovima.
Super nam je vani a ponekad znamo malo i zezat ljude,
to radimo samo kad nam je dosadno.Mislim nije da to volimo
radit ali,eto tako.A ponekad mi dođe i sestrićna Ana ona je isto na blogu
(jakaana011) nadam se da je znate.Kad dođe super nam je nije nam
dosadno uglavnom imamo šta radit.Ponekad je
odvedem van sa prijateljima da se upozna.
Nikad nam nije dosadno.Vodili smo je i na brod zajedno smo išli na plažu
bilo nam je super.Ali polako se bližio kraj ljetu.Pa smo morali natrag u
Zagreb.Vjerujte mi put je bio dug.
Ludo smo se proveli!!!!!!!!!!


- 22:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.