Hilary i Haley Duff







Ovo je za Tinu--@











< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komenti da/ne

by tintilinic dizajn

Opis bloga

Ovaj blog je namijenjen za zezanciju i zabavu,tako da nije ništa posebno.



Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

četvrtak, 15.05.2008.

Danas je sve tako smiješno

Ovo kaj sam ja danas doživjela,ma to morate isprobati.Kada sam došla u školu,prvi sat smo imali hrvatski i profesorica postavi pitanje.
Profesorica:Kakvu ulogu imaju ova retorička panja u tekstu?
Marija:Psihičkog zlostavljanja!!!
Cure koje sjede ispred nas Barbara i Lucija E.ptiaju ju da ponovi;a ona kaže:Marija:Psihičkog zlostavljanja,p ačovječe ubit će ženu u pojam!!!Inače radili smo neku Plautovu pjesmu u kojoj se radi o ljubavi.rofl
nut
Zatim na engleskom Marija razgovara s profesoricom,a profesorica maše rukama i slučajno mene takne po kosi,pa onda onako pređe rukom da ja ne bi mislila da me valjda htjela lupiti ili nešto,a Marija joj kaže da je to zato kaj imam bujnu kosu.Ja se okrenem,a profesorica mi jošš jednom pređe rukom preko kose i kaže ja sam te imaš stvarno bujnu kosu.rofl
Baš smiješno ja sam krepavala.Onda je pak Sabina provalila da se stolica na eng.kaže shit,pa smo se mi iz toga ismijavali tak da smo govorili I'm sitting on the shit.!!
Mislim da bi to bilo to za danas.Joj ne ima još.

Dok smo vani pred učionicom likovnog čekali profesoricu,ja sam htjela mahati curama s majicom kako da ih hladim,da imm ne bude vruće.Kada sam zamahnula iza sebe samo odjednom stvorio se neki dečko kojeg sam pokupila s majicom,ajme htjela sam se ubiti.Nakon nekoliko minuta on ponovo prođe a Sabina mi kaže da mi namjerno nije htjela reći da on ide jer ga je vidjela.Hehehehehe baš sam smotana!!!bangbeljbeljroflzubomahPozz svima ponovo nakon još jednog dugog i smješnog dama!!!kissyes



| bacaj (0) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.