< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ne tiće vas se...
ako ste pametni nečete čitat i trošit vrime na ovom mom glupom blogu a ako niste onda nemate žiovta pa slobodno čitajte i usput komentirajte....

pus@ od vaše tuke berne......

opis mene

ime:tuka berne

prezime:ni sama ne znan....pa glupa san bokte to je prevelik podatak za mene

datum rođenja:20.05.1996.g

misto rođenja:otok Jabuka

volim:samo sebe jer sam jako umišljena ...znate onu pismu ja volin samo sebe jedino sebe........pa to je pisma za mene....

prijateljice:šta će mi one....mislin ne podonose me jer ih ogovaran al štaš kad san glupa...nisan ja kriva....

zelim:sexxxxxx...ooooo ja sam sada napaljena........uuuuuuuu.....alene dolazi odma u meneeee....yeaaaaaaaaa





nešto iz moga mozga....hahahahaha...ako ga još iman


ja sam tuka koja misli da je popila svu pamet svita i svi me mrze i kurvan se okolo a iman tek nedi 11 godina...ajme jesan drolja i po.....yeaaaaaaaaaaa......



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more







Dont Stop The Musi...

srijeda, 13.06.2007.

novi post napokon

majko.............
novi poooooost napokon nakon koliko par dana.....neobicno neki ne pise jedan misec..
sada se vamo mucin oko przenja cd-aaaaaaaaaaa
nece da mi uspijeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............headbang
ubit cu se majke mi moje jedine....
ah....
ja u kazni ali jedva san mater nagovorila da me pusti da napisen post da
mi mozete komentirat.....heh....burninmad
majko nema po sata vamo mi neki govore tj.zezaju me kako san sexy kad tresen kosu....majko dode mi da ih ubijen......burninmad
ali nema veze proci ce to njih....
majko neda mi se u skolu,a sta je meni lipo ja u petak ne iden u skolu...heh....zato sta mi je u petak ispit iz istrumenta...heh i mi oslobođeni skoleeeeeeeeee....naughty
a prija mi u subotu pravi tulum mislin da ce nama dvima to uspit....
ja joj oko tuluma pomazen...
neznan oce li me mamma pustit jer
san u maloj kazni....
heh i ona i ona njena usrana kazna...........burninmad
ala jedva cekan zavrsetak skole ali mi je zao sta ce nas rastavljat
a mi to ne zelimo zelimo samo da smo svi skupa......zaliven
a sta da van jos kazem.....aha sitila se ja ma bravo mene moj mozak
jos sluzi bar ja mislin....lud
zelimmmmmmmmmmmmmmm zelimmmmmmmmmmmm
komentareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ali punoooooooooooooooo
komeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnntaaaaaaaraaaaaaaaaaaaa....
heh ajde laka noc svima...wave
mah
wave
mahwave
mah
wave
mah
wave

|Komentiraj 42| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.