tu-po

nedjelja, 26.03.2006.

sljaka

stara nije tak glupa ko sto svi misle. sve je skuzila. ali, suti ko' riba. izgubila svaku nadu da ce od mene nesto biti.
mislim da ima pravo. od mene nikad nista. bar ne onak kak oni misle.
gle, oni meni daju lovu ak' dobro ucim. zapravo ak' imam dobre ocjene. boli ih briga dal' nesto kuzim ili ne kuzim. glavno da su brojceki u skolskoj knjigici nafutrani.
onda, nagrada za dobro ponasanje. kaj je to? ak' slusam kaj oni vele, vratim se doma rano navecer, druzim se s finim curicama i deckima i idem na klizanje i plivanje - sportske i kulturne aktivnosti. proste rijeci, kaj je to? mala nikad nije cula za to. kaj je to sex? droga? alkohol? kaj to postoji? ma ne, to je neko izmislio, mozda samo na filmu.
da skratim, ak je izvana sve kak oni oce, lova curi, svi su hepi.
ali kaj ja zbilja mislim i kaj me zanima, za to ih uopce nije briga.
zato mene ni za vas nije briga. i necu zavrsit skolu i necu sljakat u nekom glupom uredu i slusat neke glupe sefove i plakat kak puno radim a zapravo pijem kavicu i brbljam s frendicama. necu i necu. glupi ste i glupi i jos glupi na kvadrat.bang

- 21:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #