tu-po

četvrtak, 16.03.2006.

sloboda!!!

konačno starci idu na vikend! gospodin brat i ja ostajemo sami, on će pazit na mene i neće me pustit van do jutra. sve smo im obećali sam da odu. sretni su ko pekmez, nisu bili nigdje još od starih rimljana.
a tek mi! a tek ja!
gospodin brat me ne šljivi pol posto a osim toga ima neku koku koja ga zove da "spikaju" i "slušaju muziku".
da ne dužim, u subotu je žurka. još nisam nikog pozvala, tak sam hepi da nemrem doć k sebi. odma ujutro hvatam mobi i ne skidam se dok ne zbrojim svu škvadru.
možda malo pospremim razbacotine po sobi. ili ih samo naguram u čošak. stara se smilovala i oprala mi malo veša tak da nije frka. bila je nekak dobre volje, nije vikala i nije grizla starog. al je zaključala svoju torbu u ormar tak da moram smislit kak da dođem do keša. ne znam kaj joj to znači. pa mora se za mene brinut, kaj ne?

- 04:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #