OTVORENA NOVA SEZONA BLOGOVA!

Bok svima!

Eto nastavljala se druga sezona bloga, sto me i veseli. Inace kao nikad nemam vremena za pisanje, no sad barem imam dobar razlog...
Razmisljala sam s kojom temom da otvorim novu sezonu, i odlucila sam da ce biti o izborima.
Ne da ne mogu vise gledati politicare, nego ne mogu docekati da vec izadjemo na izbore. Toliko mi je pretjerano i smijesno sa tim reklamnim kampanjama, da je postalo uzasno iritantno. Bas sam bila razmisljala kako ne vidim puno smisla u tome da se toliko eklamiraju i trose novce na to, jer po meni svaki covjek vec ima svog izabranog, i tesko da ce promijeniti svoje misljene zbog neke reklame u kojoj odredjena stranka govori kako je ona najbolja, kako zeli najbolje za nas te da su oni pravi izbor. Mislim da nas vise iritiraju s tim, nego sto si dizu raiting.
Ova silna prepucavanja izmedju Sanadera i Milanovića su mi toliko neozbiljna i djetinjasta, da se stvarno nekad zapitas... Eto, bas gledam i citam kako su u zadnjih 10 dana pale teske, po meni jadne i niske rijeci iz usta Sanadera i Milanovića. Znaci govorim o dva čelna čovjeka najjačih političkih stranaka. Pa zar nije to tuzno? U predizbornim skupovima i obraćanjima javnosti koriste se takvim postupcima kako bi ocrnili svog suparnika. Cemu to? Zar oni stvarni misle da ce s tim nesto postici. Dva visoko obrazovana, inteligentna(?) covjeka se tako nisko spustaju, kako bi mi glasali za njih. Za mene je to potpuno neprofesionalno i seljacki, i nedostojno za obrazovane ljude.headbangbangthumbup

Ja stvarno ne volim politiku, i pokusavam se natjerati da ju sto vise pratim i budem upućena u sve, ali to sve radim sa tako malo volje. Znam da je sve u svijetu vezano uz politiku, ali meni to sve izgleda kao jedna velika laz,gledanje na svoja dobra i uzimanje novaca naivnim ljudima.laze
Koja god stranka da pobjedi, nadam se da ce profesionalno odradjivati svoj posao, te da nece gledati samo na svoja dobra, nego na i nasa.

Pozdrav svima!mah


12.11.2007. u 12:57 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O politici i ostalim zbivanjima oko nas....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

STARI BLOG

Zbog tehnickih poteskoca morala sam otvoriti novi blog. Otvaranjem ovog linka mozete pogledati moj stari: http://politicarka.blog.hr/