I svi zajedno zaplakasmo!

Gledajući jedan prilog na televiziji o premijeri Đapićevog filma, mi se je u jednom trenutku zaista smucilo u zelucu. Naime, Ante Đapić u jednoj izjavi koju je davao novinaru za RTL televiziju, rekao da su mu u jednom trenutku isle suze kada je gledao svoj ''herojsku'' prikazanu premijeru filma u New Yorku na koju navodno nitko nije dosao. (osim glumca kojeg znamo iz '' Kraljevi mamba'' neznam mu ni ime,ali najvažnije da je on dosao) Hm, bas sam mislila da ce taj film biti barem nominiran za oskara!

Navodno, Đapić je u dokumentarnom filmu predstavljen kao bivši doušnik '' Kontra obavještajne službe Jugoslavenske narodne armije'', dakle tajne službe koja je za vrijeme velikosrpske agresije vodila podzemni rat protiv Republike Hrvatske, kao što je bilo miniranje židovskog groblja u Zagrebu, ali i napada na stranku prava koju je tada vodio Paraga Dobroslav. Naime, dok je Đapić radio za KOS Tuđman ga je ucijenio da radi za njega.

Ove informacije sam nasla u jednom komentaru. Nakon što sam ga procitala, zaista mi je zao sto nisam pogledala taj film, da i ja pustim koju suzu!
Naš Anto Đapić je također i bio na udaru zbog lažiranja magisterija, pa je proglašen i anti-intelektualcem.


Đapić i Sedlar(redatelj), prilikom promocije dokumentarca o njegovoj izokrenutoj političkoj biografiji u gradu New Yorku (novac otvara sva vrata, ali ponajviše vrata pakla!) ostali su sami, jer im nitko od američkih uglednika nije ni u snu pomislio doći na tu lažiranu predstavu o jednom narcisoidnom Balkancu, premda su angažirali Sedlarove kompanjone iz jedne male privatne producentske kuće iz Izraela, e da bi efekt kod neupućenih bio veći. No, zato im nijedan rabin ili pripadnik židovske zajednice iz New Yorka nije nasjeo(pitam se zasto...), a kamoli netko iz ureda njujorškog gradonačelnika Bloomberga, te je dvorana ostala prazna, upravo od onih za koje je ovaj lažirani filmski uradak bio namijenjen(popunili su je isključivo hrvatski iseljenici). Sedlar, Đapić i Granić doživjeli su totalni fijasko pa im se ispunila ona narodna « Martin iz Zagreba, Martin u Zagreb » !


Svaka čast Ante! Mislim prostite, ali do danas se jos nitko, barem koliko je meni poznato nije promovirao na ovako originalan način. Zato Đapiću, skidam kapu!

28.04.2007. u 22:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O politici i ostalim zbivanjima oko nas....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

STARI BLOG

Zbog tehnickih poteskoca morala sam otvoriti novi blog. Otvaranjem ovog linka mozete pogledati moj stari: http://politicarka.blog.hr/