...Godina Nova... - ךto te ne ubije, ojača te× - Blog.hr
02.01.2009.
...Godina Nova...
...želim vam sve naaajbolje u novoj 2009.godini...kiss
...gdje ste proveli novu godinu?s kim?kako vam je bilo???heh
...ja sam bila u Borovi,beljooooo da,s Ninom,Antoom(kiss),Davorom,Marinom,Sanelom,Majom,
Senjinom,Krunoslavom,Egrijem,i iiiima ih jos...xD
...prvo je Nina dosla do mene oko pol 4 i sredivala mi kosu,i onda me mama sminkala
pa smo kao malo kasnile u suhopolje...xD
...bili smo kod Antise dok nije doso Krunoslav po nas...dead
...moj buraz se igro s Antom,a Nina i ja smo stavljalje pjesme na mp4 i slikale se naravno...
...dosli smo prvi gore,malo puno se grijali,hehe,onda smo Nina i ja ostale same,
grrrrrrr,same u vikendici...xD
...ak nastavim ovak opisivat necu stat do preksutra,mogu samo rec
PREFENOMENALNO...zujonaughtynutmouthwash
...i lijepo je Nina moja spavala kod mene,i probudio nas je ujutro u pol 6 Bruno svojim pozivom...
...pa je onda u 9 zvonio alarm,a onda se ona probudila i slikala mene kak spavam...
...i sebe ofc...bangthumbup
...i tak sam ja lijepo promukla nemam glasa,imale smo gosta oko pola 1,
dosao je po svoje punjace za mobitel i digitalac..xD
...napustam vas sad,nemam vise glasa...xD
kiss svima najvise Anti,i sretna vam Nova godina 2009....=)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
10:23 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I Love You, I Miss You ♥
Boomp3.com

×Doorotea×
×16 god×
×2.b razred ekonomske×
×bik×
×vesela×
×nježna×
×tvrdoglava×
×naivna×
×iskrena×
×ponekad neshvatljiva×


°°uvijek su tu°°

×Tomislav×
×Antonio×
×Leo×
×Kruno×
×Iva×
×Ana×
×Marina×
×Marija×
×Antonija×
×Tina×
×Antonio×
×Zeko×
×Ivana×
×Adriana×
×Suzana×

°°glazba°°
×sve super×

°°hrana°°
×pizza×
×lasagne×
×meso i njoke s meksickim umakom×
×njoke s umakom od gljiva×


°°piće°°
×sokovi od jabuke,
brusnice×
×pivo,bambus×


°°obožavam°°
×mamu i tatu×
×bracu×
×didu i uju×
×bake×
×ljubav×
×sreću×
×prijatelje×
מivotinje×
×more×
×sunce×
×komp, msn, i svoje mobove×
×ići u time i zabaviti se s ljudima koje volim×
×nogomet×
×ness 3/1×
×sok od jabuke×
×plesati×
×lubenicu, šljive, kruške×
×Indiju×
×sari×
×Zagreb×


°°ne obožavam°
×laž×
×svađu×
×ljubomoru×
×tugu i samoću×
×nesreću×
×bolesti×
×smrt×
×fiziku×
×tjelesni×
×kross×
×dosadu×
×lektiru×
×svoju sobu spremat×


°°sjećanja na°°
×sve lijepo što sam doživjela s osobama koje volim×
×jedan dečko×
×mojaa dva Anđela×
×svi moji voljeni×


...Ja,ja,ja i opet ja...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



° LjUdI kOjE jA vOoLiM °
Image Hosted by ImageShack.us

...Iva...the bestica...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Sarah...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ines...seka koju obožavam...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Mata...neam riječi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Leo...predobar frend...kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Duma moja...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Darija...super cujica...moja...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Zeko...predoobar frend...yes

Love is Pain
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ako sam ja tvoj anđeo...
neka tako i ostane....
zauvijek...
kada me i ne bude tu...
sjeti se osmijeha koji ti je andeo dao...
i odmah ćeš me vidjet...
bila ja na nebu il na zemlji...
čuvam te...
bile posvađane il ne...
opet ću te čuvati...
jer anđeo kada jednom dobije krila i kada čuva osobu
on ju ne napusta....
tako ni ja neću tebe napustit nikada...
anđeli su zato tu da nas čuvaju...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anđele čuvaj me uvijek...vodi me k putu prema Bogu...
daj mi snage da svoj život iskreno i pošteno provodem...
budi uz mene uvijek ne daj da me vjetrovi odnesu...
da me ubiju...Anđele...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kroz šašavo polje šašava
rijeka teče,ja šašavo čekam tebe
svaku večer i mislim na šašave usne
tvoje,volim te,šašavo moje...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ti si moj san,pružam ti ruku,
ti si moj brod za ulazak u luku,ti
si moj grijeh zbog kojeg mi je duša
prazna,ti si moj život,ali i moja kazna...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bilo je davno,neznam tocno kada,
voljela sam jedno biće,voljela sam gada.
Nije teško reći voljela sam gada,
teško je reći volim ga i sada...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
What do you do?
When the only one
Who can make you stop crying
is the only one who made u cry...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ti si moj san,pružam ti ruku,
ti si moj brod za ulazak u luku,ti
si moj grijeh zbog kojeg mi je duša
prazna,ti si moj život,ali i moja kazna...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MoZdA pReVišE tRaZiM...
A PrEmAl0 dAjEm...
MoZdA PrEvIšE pRicaaM...
A PrEmAl0 kAzEm...
MozdA PrEvIšE mAšTaM...
A mAl0 sHvAcaAm...
MoZdA sE MaL0 BorIm....
AlI tE jAk0 vOlIm...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



credits
- Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz. -