different

Situacija danas mi je pokazala da mogu kontrolirat svaku situaciju u kojoj se nalazim i da napokon mogu odvojit razum i osjećaje....
To me u početku shrvalo,al posli san se osjećala predobro,,,
Toliko toga želin reć,napisat da ne znan odakle da počnem,,,
Toliko toga mi je u glavi i treba bi bit pravi "žbučkuriš",al nije,,,
Dobro znan šta je dobro za mene i koje osobe bolje da maknem iz svog života,,,
Jedan je otiša,sadi drugi...
XXXXX,of kors,uvik isti,,,,nepromjenjiv i uvik znan šta misli i šta radi,,,zato mi je tako drag,,,
Jednostavno,ne zamaran se ničim,ni dijetama,ni muškima,,,
Jednostavno ZADOVLJNA...

09.05.2007. ...20:00 Komentari (0) Isprintaj #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • klikni na me






    nu mi tetovaže :)...hahahahahahah -


    Smjeha-tukacha
    :Smjehuljica:
    luda curka koja nosi starke i sluša cajkesmijeh
    u vezi smo 6 godinasmijeh
    ovisnica o kompukiss (ups)
    mama malog Joška(mog zeta)
    ne može prihvatit kako izgleda pa sam joj
    morala stavit sliju dorađenu u photoshopunono


    :Fiorella:
    opasna cura koja trenira kickboxing
    Hvaranka,buduća glumica (mala fio-ooo...ubit će me)


    :muma:
    cura u braku
    sluša cajke
    ima lezbačkih sklonostikiss