nešto onako ka usput :)

wink...sad čitam blog od Smjehe i gledam sve te neke tumorne rečenice....
...ma sunce prži,idemo se kupat u subotu (najnoviji dogovor između mene i mužacool),svaki dan izlazimo i ludiramo iako je škola,ništa ne učimo,a ocjene su supach.....->nađi mi tu razlog za tvoj poswinkt!!!
...sad će me zadavit,al neka....


Uglavnom,što htjedoh reć?? hmmmzijev...aaaaanaughty...da.nut..
Shvatila sam da je život zapravo onakav kakvim ga mi stvorimo,tj. kako gledamo na njega(napola puna ili prazna čaša?!?)smokin....
Treba bit optimist i uvik ić na ono "k vragu i sveyes" (kako bi Smjeha rekla) iako me to zamalo koštalo zadnji put....no,budem li uvik sve planirala di je tu uzbudljivost i zanimljivost???wink
pamet u glavu,to da,al ko je vidia razmišljat non-stopthumbup

14.03.2007. ...14:50 Komentari (4) Isprintaj #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • klikni na me






    nu mi tetovaže :)...hahahahahahah -


    Smjeha-tukacha
    :Smjehuljica:
    luda curka koja nosi starke i sluša cajkesmijeh
    u vezi smo 6 godinasmijeh
    ovisnica o kompukiss (ups)
    mama malog Joška(mog zeta)
    ne može prihvatit kako izgleda pa sam joj
    morala stavit sliju dorađenu u photoshopunono


    :Fiorella:
    opasna cura koja trenira kickboxing
    Hvaranka,buduća glumica (mala fio-ooo...ubit će me)


    :muma:
    cura u braku
    sluša cajke
    ima lezbačkih sklonostikiss