Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com ---! NA DANAŠNJI DAN...LOL! - ¸¸,¤,¸¸¤°ˇ°sKaNdAl_MaKeR°˘° - Blog.hr

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

>>MaKe It YoUr OwN ChOiCe<<

..MaKeMeBeLiEvE...

I believe that the harmony is colors. Every time the pain sharpenes my harmony... Yesterday I tryed to paint you, but the colors weren't beautiful enough. Your love goes beyond what I can say... I LOVE YOU...
























moj MSN --- queen_o69@hotmail.com

Sreća nije na drugoj obali. Nije kod drugih ljudi za koje misliš da je imaju više.
Sreća je u tebi.
myspace


myspace


myspace



Nitko vam ne zavidi na sposobnostima, već na uspjesima. Dok radite smatraju vas ludim, a kada nešto postignete, sretnim...

Sreća se ne kupuje, ona dolazi sama, ako za njom trčiš, nikada ju nećeš dostići, no ako joj okreneš leđa, slijedit će te zauvijek!

myspace


Tko ljubi dobiva još veću snagu nego što ju inače posjeduje. Ono što ljubav nosi nikada nije teret. Ljubav čini i nemoguće mogućim. Tko ljubi može SVE.

MOJA NAJ PPG!
myspace



I live for freedom, but freedom is a lie...
I live for smile, but smile is fear...
I live for love, but love is pain...
I live for YOU, but you are a dream...

myspace


Kad bih ja bila ti, a ti da si ja, ja bih tada rekla tebi, odnosno sebi, da ja, ustvari ti, volim tebe, ovaj sebe, odnosno mene, ne, ne, ne, tebe, ili ipak sebe?! Ljubav baš zbunjuje!!!

Na ruševinama tuđe sreće, ne gradi spomenik vlastitoj pobjedi...

myspace



Sex, drogs, and rock'n'roll,
Speed, weed, and birthcontrol,
Life is bitch and then you die,
SO FUCK THE WORLD AND LET'S GET HIGH!



myspace




Lyrics Search





Ako nemaš ono što voliš, voli ono što imaš. Jer život je ono što jeste, a ne ono što bi trebao biti..

myspace





EMINEM lyrics

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

myspace








































myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace






myspace



myspace


myspace


myspace


...my iva!
...Matej!
...sis-ta!
...maaaaaagičnii!!!!
...nana!
...gaga!
...seeenka!!
...D-ekani iz jezičnee!
...neva iz ex 8.a!
...loodi dečki iz ex razreda! Spaljetci!
...sebo d metal boj! hehe!
...linda iz ex 8.a!
...tonya -n- dada!
...iivoo!
...darkerica kika, lood blog!
...RAP RULES, CHECK IT OUT!
...RAP site!
...CRO RAP!




myspace



myspace


myspace


myspace



HoW MaNy PeOpLeS WeRe HeRe?
Free Site Counter


myspace

myspace layouts







SoMeThInG AbOuT Me!
Ja sam Kristina, idem u 1.e, jezične gimbe u Osijeku, i razred mi je toootalno spaljen! Rođena sam 25.10.1990. a u horoskopu sam škorpion, podznak strijelac, slobodno žalite sve oko mene... Slušam svašta, ovisi o raspoloženju i ne volim ljude koji ne shvaćaju zašto se ne mogu ograničiti na jednoj vrsti glazbe! Nisam ljubitelj narodnjaka, al nisam ni ljubitelj predrasuda zato mislim da svatko ima pravo slušati što god hoće i to ne govori o tome kakva je osoba. Volim gledati crtiće, a naj su mi The Simpsons! Dvije najdraže osobe u životu koje mi nisu u rodu su my the best friend IVA, i MATEJ. Najdraža plavuša mi je moja NANA, a najdraži seljak DRAGANA! hehehe! Najgora noćna mora mi je bila kada sam sanjala da sam se jednog dana probudila i skontala da nemam nijedan poster u sobi...aaaaaaaaaaaaaa!! Od plača sam se probudila i skontala da je to bio samo loš san.... B) Volim svijeće, jer, ne znam, jednostavno se super osjećam uz njih i imam jaako kratku memoriju tak da pola stvari pozaboravljam... Volonter sam u Crvenom Križu u Osijeku i to me ispunjava, ne mogu zamisliti život bez toga! Pa eto, to sam ja! LOVE YA'ALL! MaKe sKaNdAL NoT WaR!
* Ne sanjaj svoj zivot, zivi svoj san!*

myspace





5 krvavih ruza

zivjela je ovdje
u dolini drave
imala je oci
kao nebo plave
zaljubljena sretna,
vesela i mila
o zivotu svome
divne snove snila.
zurila je s cvijecem
u ruci taj dan
njenom dragom
je bio rodjendan.
zaljubljena, sretna
na trenutak stane
na plocniku tame.
i otvorise se vrata
njegovog stana
i izadje mladic
lijep ko prvog dana.
zurno ona
prema njemu krene
al je odjednom
skripa kocnica prene.
kasno mladic viknu
ocajnicki "pazi!"
al njegovu dragu
auto zgazi.
sad se mladic pita
sto mu zivot pruza,
pregrst snova i
pet krvavih ruza!

myspace



Fashion Travesty


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


myspace


MoJa aBeCeDa:
A - auto, što bi mi bez njega?!
- AL ZAMALO! -poštapalica...
B - bitch - s tim se ja i iva svakodnevno častimo!
- black eyed peas
C - cajke - MRZIIM IIH!!!
Č - čaj - pijem ga i usred ljeta i usred zime!
- čokolada - vrh hranidbene ljestvice!
Ć - ćevapi, iju, ne volim mljeveno meso!
D - *drama queen*
DŽ - džep, jako bitna stvar, pogotovo da je jako velik jer su moji uvijek puni stvari!
Đ - ?
E - 1.E, moj razred!!
- EmInEm
- engleski - najljepši jezik poslije hrvatskog!
F - fotoaparat!! - obožavam slikati!
- FUNKY FISH
G - Gradsko Društvo Crvenog Križa Osijek - najvažnija zanimacija in my life!!
- Green Day (da, volim i njih, ak neko ia problema s tim nek ih riješi negdje dalje)
- Galeb Jonathan Livingstone - naj knjiga
- iz principa neću napisat g-unit!
H - hrana, uvijek sam gladna!
- hip hop
I - iva, naj legica!
- INDIJA - naj zemlja, htjela bih ju posjetiti jednom!
- IN THE END - mogla bih ju slušati cijeli dan!
J - jasmin, najdraži cvijetaaak, najljepše miriše!
- Josipa, najbolja sestra na svijetu!
- jaaagodee!!
- jezična, moja škola!
K - kondom, vrlo koristan izum! =))
- Kristina - naj ime na svijetu! hehe!
- Kelti - naj narod povijesti, exc. indijaca!
L - lizalo - od višnje - njaaami! bez perverzija pliz!?
- LOOSE MY MIND! love it!
- LEGA_land - welcome to OS!
LJ - ljubav, postoji li išta ljepše??
- ljeto - naj godišnja doba!
M - matej, my boyfriend!
- magični! ma specijalac!
N - novinarstvo, born2write!
- NANA - najperverznija osoba koju znam!!
O - Osijek, moj grad!
- Olja - dražesno biće koje nažalost obožava njemački!
P - pas - iam malog vestija, Yetti is his name!
- poezija - volim pisati poeziju i čitati knjige koje moji frendovi npr. nikad ne bi...
R - rampa - mrzim kad me zatekne! UVIJEK KASNIM!
- ružičasta - boja koju ne mogu smislit u prevelikoj količini!
- ruža - crvena - mmm!
S - so..? kiss me! - naj parfem in the universe!
- SING 4 THE MOMENT - one of my naj songs
- SHUT UP! one of my naj songs
- svijeće - my passion!
Š - šiške - nešto što mi simply ne stoji!
- šiltovi - isto tak mi ne stoje, al volim ih!
- šminka - bez nje ne idem ni psa prošetati! žalosno, znam...
T - braća togonal, blizanci, spaljena vrsta!
- terranova - jednostavno volim tu trgovinu!
U - "..u poljima od snova ne pušta se korjenje..." - veery deep...
V - višnje!
- vans - moje paaaatiiikiiiceee!
- veronika - legica iz razreda, jako divna osoba, vrlo rijetke osobnosti!
Z - zubar - MRZIM GA!
- zora - najljepši dio dana kojeg najčešće prespavam, ali onda je bar posebno kad ga doživim!
Ž - žvake - uvijek sa mnom!
- ŽIVOT -obožavam život, taak je lijep!

myspace


MTV
myspace


myspace


myspace


myspace


myspace



“I’ll live eternal
Who shall I fear
Don’t shed a tear for me nigga
I ain’t happy here.
I hope they bury me and
send me to my rest
Headlines readin’ murdered to death
My last breath….”
-2Pac, “If I Die 2Nite”

myspace


myspace


myspace


myspace


myspace



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts




Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts



Myspace Icons & Myspace Layouts


myspace



Myspace Icons & Myspace Layouts


myspace



Myspace Icons & Myspace Layouts


myspace



myspace



myspace



myspace

Stuff for your blog!




Myspace Icons & Myspace Layouts



myspace











¸¸,¤,¸¸¤°ˇ°sKaNdAl_MaKeR°˘°
30.12.2005., petak
NA DANAŠNJI DAN...LOL!

¤*....Majina punoljetna seeka nam je kupila potrebna stvarčice za novu, i stara me tjera da spremam je rće mi sutra ljudi doći, a moram još i kosu oprat, tak da me ovaj prvi dio čeka sutra, can't wait...al pozZ...i šta kažete na moje rime a? LOL....*¤



Cursors


- 20:23 - ...NO SHIT..?! :P (11) - ...jel imash ti zhivot??... - #

<< Arhiva >>