dobro je zavrsilo, moglo je i gore

Jucer sam se nasla sa bivsim na kavi, da razjasnimo nasu situaciju...i tako smo razgovarali i razgovarali...al na kraju, sam ipak ucinila sto sam htjela, nekako smo vec morali zavrsiti, iako se ne slazemo previse, odlucili smo ostati frendovi, iako znam da to nece biti tako, jer je on previse ljubomoran, a mislim da mi samo zeli pokazati da ja nemogu bez njega, cak mi je to i rekao... e pa dragi, koliko god te voljela i koliko god mi stalo do tebe, ja okrecem novu stranicu u kojoj neces biti ti...sam si to trazio!! uz tolike probleme koje imam ubija me njegova ljubomora... kad je on imo drugu nisam mu nista govorila, mislila sam da me prebolio, a sad vidim da me je htio vidjeti ljubomornom, nije uspio!! jucer je u skoli bilo koma!! imali smo radnje od 10h-3h a kasnije jos neka sranja...poludila sam i onda jos secer na kraju...mislim stvarno!! Danas necu u skolu, uspijela sam nagovoriti staru da me pusti da se odmorim barem jedan dan...hvala mama!! i tako ja sad sama, dosadujem se, zujim po stanu, sufram netom...i razbijam glavu razmisljajuci sto bi bilo kad bi bilo... eto ljudi pozdravljam vas i da danas cu navecer imati trening!! jedva cekam, da se malo opustim uz hip-hop!! BOKICH!!

27.02.2007. u 10:27 | 23 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na ovom blogu cu pisati svoj javni dnevnik, jer bi volje s vama dijeliti svoja misljenja, tajne, ljubavi...



NESTO O MENI:
ime mi je Nina,
imam 16 godina
zivim u zagrabu
idem u dizajnersku s.skolu
obozavam crtati
hehe imam talent
slusam hip-hop i rnb
volim plesati
bavim se plesom i aerobikom
i manekenstvom
idem na tecajeve engleskog jezika
jer mi je potrban za buduce
zanimanje- iskreno mrzim ga!!!
volim putovati, do sada sam bila
u Londonu i Milanu,al cisto zbog
ajmo rec posla...
slobodno vrijeme koristim
sa prijateljima ali ga imam jako malo...
to bi bilo manje vise sve o meni...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr