Plavi svijet, Institut za istraživanje i zaštitu mora

četvrtak, 10.08.2006.

Nedjelja,

nedjelja…. Nedjelja je zapocela radno bas kao i subota, na Rovenskoj spasavanjem dupina. Iako nisam bila prisutna na spasavanju kazu da je bilo mnogo bolje nego na Velom zalu. Ja sam u to vrijeme jurila svojim golficem u Mali kako bih se otusirala, presvukla i oprala zube, a zatim otisla u Konzum i nakupovala namirnice koje su ponestale u Centru. Jela mi je rekla da kupim nesto slatko, ali nisam znala STO, ali kada sam vidjela Jaffa kekse znala sam da je to pravi izbor za Centar.

Ostatak dana, dok je trajalo natjecanje u plivanju i vaterpolu ja sam provela u Centru obracunavajuci se s turistima i posjetiteljima, a u 18.00 sati preselila sam se s Laurom ispred crkve jer je u 18.30 trebala poceti igra Potraga za skrivenim blagom. Igra se sastoji od 7 grupa i 8 stanica. Svaka grupa ima odredjen redoslijed stanica, i na svakoj stanici moraju ispuniti odredjeni zadatak. Na mojoj su stanici npr. morali sto vise puta preskociti konop, na jednoj sloziti recenicu sa zadanim rijecima, sloziti puzzle i sl.

Nakon igre sjele smo Ela, Jela i Maja u konferencijsku i zbrajale rezultate kako bi proglasili pobjednike. Tu su bitni Jaffa keksi jer kad su ih ugledale poludjele su i potamanile kutiju u tren oka. Prebrojale smo i glasove za najljepsi crtez i otkrili da je pobjednik crtez pod brojem 500, crtez djevojcice Luke iz Madarske.

Nakon proglasenja pobjednika poceli su se redati vazni ljudi, a zatim Flyeri, no to sam sve propustila jer sam i dalje radila u Centru. Flyeri su oko ponoci dosli posvojiti dupina i to dupina Metu (objasnit cu poslije zasto Metu), a moj potpis im stoji na certifikatu... bwahahah....Vazno je napomenuti kako je na 14. Danu dupina proglasen Lošinjski rezervat za dupine, prvi rezervat za te zivotinje U MEDITERANU! No tu pocinju problemi jer Nerezine, grad na Lošinju koji se nalazi tocno u centru tog rezervata, zele prosiriti svoju luku na 400 vezova stro bi povecalo broj motornih vozila u tom podrucju. A dupini komuniciraju kroz vodu i tisina im je vazna i za ekolokaciju! I tu sada dolazi do dileme: povecati luku i omoguciti uplovljavanje vise brodova u nerezinsku luku ili zastititi dupine, kojih je u Jadranskom moru ostalo tek 120 jedinki tih sisavaca. Vidjet cemo kako ce se ta situacija odigrati...

Nastavak veceri opet je bio u Rovenskoj... Zakljucila sam da mi je atmosfera, iako pustaju techno, puno bolja nego u Malom.. Istina da ima manje ljudi ali zato su svi tako zblizeni i poznaju se... to je kao jedan veliki party sa svim ljudima koje srecete po gradu.

A sada, kako to da je Flyer usvoio Metu kada sam par postova napisala kako su dupini koji se mogu usvojiti Faccia, Grifo, Monk i Phil? Pa eto, promjenili samo nakon par godina dupine za usvajanje. To su sada Meta, Debby, Sonja i Mush. Meni je malo zao sto smo mjenjali dupine jer sam zavoljela Phila, Grifa, Facciu i Monka ali mislim kako cu uskoro zavoljeti i nove dupine.

Jos vas jednom poticem da pomognete Plavom svijetu, donacijama, usvajanjem ili edukacijom...

Pozdrav

Clanak Jutarnjeg lista:
http://www.jutarnji.hr/istra_i_primorje/clanak/art-2006,8,6,dan_dupina,38330.jl

Clanak Vecernjeg lista:
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/regions/istra/606666/index.do


- 15:02 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



  • O ljudima i dogadanjima vezanim uz Institut i njegove projekte

Kontakt



  • Plavi svijet Institut za istraživanje i zaštitu mora,
    Kaštel 24, HR-51551 Veli Lošinj
    Telefon: +385 51 604 666
    Faks: +385 51 604 668
    e-mail: info@plavi-svijet.org

    Datum osnivanja: 17.12.1999.
    Registracijski broj: 08001352 u Registru udruga Republike Hrvatske
    Matični broj: 01492322
    Računi: Zagrebačka banka,
    kunski 2360000-1101307847,
    devizni Swift: ZABAHR2X račun broj 2500-1492322