subota, 15.07.2006.


JOŠ LJUBAVNIH PORUKA............. cerekcerekcerek *Nije meni potreban život, nisu meni potrebni sni. Meni je potrebna samo ljubav, meni si potreban samo ti...

*Necu te voljeti vjecno, nego samo mali dio vecnosti koliko traje moj život, ali ako i gore postoji život voljeti cu te i tada...

*Ne volim te zbog lepote, jer ljepota zacarava. Vec te volim zbog dobrote, jer dobrota ljubav stvara.

*Ljubim te žarko u dnu duše svoje, budi mi sretna i daj mi srce svoje. Moja te ljubav prati otkad upoznah tebe, sad te eto volim više nego sebe...

*Oprosti ocima mojim što pogled tvoj traže. Oprosti usnama mojim što žele osetiti usne tvoje. I ono posljednje što te molim - oprosti mi što te toliko volim!

*Kad ti usne približim sklopiš oka dva, kad te nježno poljubim ti zadrhtiš sva. Srno moja malena, od andela stvorena, volim tvoja oka dva, srno moja malena...
*Volim te....zašto bih krila?S tvojih usna i otrov bih pila!

*Ja sam kao leptir svetlost me mami, a sjaj u oku tvom vidim u tami. Voli me, mazi me ali pazi jer moje je srce ranjivo i na njemu piše, PAZI LOMLJIVO!!!

*Ljepota je prolazna, zivot kratko traje, sve sto imam tvojesrce mi daje. Uzmi moju ljubav jer znam samo jedno: nista na ovom svijetu nije kao ti vrijedno.

* O kako je tesko leci u prazan krevet... Grliti jastuk umjesto tebe... Ocekivati poljupce, a dobivati samo tisinu i tamu... Nedostajes mi zlato moje...

* Poljubi me njezno i ne ostavljaj me jer cu zaplakati. Zagrli me jako i ne pustaj me jer cu umrijeti. Pogledaj me u oci i reci "volim te" i ja cu vjecno zivjeti.

* Kada zadnja zvona oglase ponoc, jedno ce srce plakati u noci, zivjet ce i vjecnu tugu kriti, ali ce samo tebe zauvijek voljeti.
*Vidiš li onu naaaaaaaj sjajniju zvijezdu na nebu?To je prijatelj...
dobro pazi da se zvijezda ne stopi u plavu boju velikog plavetnila,već čuvaj njezin sjaj ,održavaj ga i svakim danom povečavanj njezin sjaj!

- 12:13 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni:

Ime: Anja
Prezime: Boljunčić - Puncikar
Škola: Veruda
Razred: VII.b
Treniram: Odbojku
Rođena: 13.01.1994
u horoskopu: jarac (hehehehe)
Moje naj frendice: Iva, Nina, Maja, klaudija...
(sorryte ako sam nekog zaboravila)

oVoLiKo VaS jE bIlO nA mOm BlOgAcHu.....



Free Web Counter
Free Web Counter




blog images












Sean Paul - Temperature

blog images



images



blog



blog Layouts



blog layouts