Days of my life...

26.03.2005., subota

Samo usput...

Nije me opet bilo već dosta dugo... Učio sam, dao jedan ispit na faksu, bio bolestan tjedan dana s temperaturom od 37.5 do 38.6, onda sam se zajeßavao sa škvadrom po domu dva tjedna sve dok nisam shvatio da ništa ne učim i onda sam se pobrao doma iz Zagreba i sad si u glavu pokušavam utuviti 220 str. koje trebam naučiti za kolokvij koji je sljedeći ponedjeljak. A gradivo je grozno, užasno nerazumljivo i bespotrebno. UŽAS! Ovako nešto odvratno nikad još u životu učio nisam. Samo se nadam da budem to nekako prošao.

I tako... sad sam doma već šesti dan i kao ambiciozno učim svaki dan do četiri ujutro, a zapravo samo visim na kompjutoru, gledam TV tj. ne radim ništa. Uzmem knjigu, čitam je pola sata i shvatim da sam jednostavno preglup za to i onda napravim pauzu od dva sata i tako u krug. Jako frustrirajuće... Starci misle da se ubijiam od učenja pa me čak tjeraju da napokon izađem malo iz kuće... :-S

Hrpa ljudi je došla doma za Uskrs i totalno bih se htio naći sa dosta ljudi iz svog bivšeg razreda na kavi jer ih nisam vidio više ili sa njima suvislo pričao više od godinu dana. Ali shit... ja imam toliko toga za učiti da nemam pojma hoću li ih stići pohvatati sve jer su na različitim krajevima županije :-( Baš sam si neki dan razmišljao kako sa 95% ljudi iz srednje škole više gotovo uopće nemam nikakav kontakt, a do prije neke dvije godine s njima sam provodio veći dio svog vremena. Eh, što ti je život... Hm... ako sad ne odem na kavu vjerovatno ih ne budem vidio do ljeta... No, vidjet ću...

Ajme, panika... idem sad učiti... pa možda se zaletim i na misu kasnije tak da ne moram sutra :-)

Pozdrav svima i sretan Uskrs ljudi... Uživajte i za mene koji odoh učiti... Bye

I ne zaboravite pomaknuti sat unaprijed noćas... :-P
- 14:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvorili ste vrata koja otvaraju put u moj mali, vrtoglavi, psihotični svijet…

Linkovi

Soundtrack of my Life

Oasis - Stop Crying Your Heart Out
The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself
Garbage - Only Happy When It Rains
Sheryl Crow - If It Makes You Happy
Wonderwall - Just More
The Cure - Boys Don't Cry
Our Lady Peace - Innocent
ABBA - Winner Takes It All
Skunk Anansie - Hedonism
Aerosmith - Don't Wanna Miss A Thing
The Cardigans - My Favourite Game
The Cranberries - Zombie
The Kelly Family - Can't Help Myself
4 Non Blondes - What's Going On?
...

Quotes

"Only when we are no longer afraid do we begin to live." Dorothy Thompson

"You need chaos in your soul to give birth to a dancing star." Nietzsche

"You don't get to choose how you're going to die. Or when. You can only decide how you're going to live. Now." Joan Baez

"Anxiety is the dizziness of freedom." Soren Kierkegaard