Days of my life...

03.01.2005., ponedjeljak

Ti.

Dosta mi te je.

Dosta mi je toga što uvijek tvrdiš da si u pravu.

Dosta mi je toga što misliš da se svijet vrti samo oko tebe.

Dosta mi je toga što misliš da si najbolji u svemu i što perfidno gaziš druge.

Dosta mi je tvog podsmijehivanja svima i svakomu.

Dosta mi je tvog manipuliranja ljudima, tvojih laži i tvoje glume.

I najviše od svega mi je dosta samoga sebe što si dopuštam da me bude briga za tvoje postupke.

OSVRNI SE! Promjeni malo perspektivu i možda primjetiš da nisi ništa bolji od drugih. Spusti se malo na zemlju s tog oblaka skrojenog od djetinjastih iluzija koje gajiš sam o sebi. Jer do otrežnjenja od iluzija će doći, prije ili kasnije. A bojim se da će biti dugo i bolno.
- 01:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvorili ste vrata koja otvaraju put u moj mali, vrtoglavi, psihotični svijet…

Linkovi

Soundtrack of my Life

Oasis - Stop Crying Your Heart Out
The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself
Garbage - Only Happy When It Rains
Sheryl Crow - If It Makes You Happy
Wonderwall - Just More
The Cure - Boys Don't Cry
Our Lady Peace - Innocent
ABBA - Winner Takes It All
Skunk Anansie - Hedonism
Aerosmith - Don't Wanna Miss A Thing
The Cardigans - My Favourite Game
The Cranberries - Zombie
The Kelly Family - Can't Help Myself
4 Non Blondes - What's Going On?
...

Quotes

"Only when we are no longer afraid do we begin to live." Dorothy Thompson

"You need chaos in your soul to give birth to a dancing star." Nietzsche

"You don't get to choose how you're going to die. Or when. You can only decide how you're going to live. Now." Joan Baez

"Anxiety is the dizziness of freedom." Soren Kierkegaard