nedjelja, 04.03.2007.

Here Comes Your Man

Bio sam prisiljen postati povučena Rock Zvijezda.
Npr. Bez intervjua, Bez radijskih glasovanja,itd.
Zbog legija samopronaglašenih glazbenih autoriteta koji nisu glazbenici, koji Rock adn Rollu nisu dali nikakav umjetnički doprinos osim možda par drugorazrednih knjužurina o R&R i koji su što je najvažnije najveća grupa ženomrzaca u svim oblicima izražavanja.
Od početka mojih prvih otkrića u alternativnoj misli kroz upoznavanje New Wavea, pa Punk rocka, pa alternativnih ploča suvremenog Klasičnog rocka, otkako sam postao svjestan Seksizma Nikad nisam vidio radikalnije i otrovnije prikaze seksizma kao u posljednje dvije godine, godinama sam promatrao i čekao poput strvinara na bilo kakav nagovještaj Seksizma i našao sam ga u relativno malim dozama u usporedbi sa sadašnjim stanjem u R&R-u.
Kad nemuzikalni glazbeni pisci nekoga od ljubimaca kritičara pretvore u Samanthu fox naprosto zato što se kao član nečega što se smatralo bendom uda za potvrđenog glazbenika predodređenog za uspjeh, tu Nešto Smrdi!

Sad wam se wjerojatno (događa se u većini slučajeva) nad glawom pojawio upitnik ako ste owo pročitali do kraja….
Hahehehahhahehh…
Nisam pisala nikakaw post jer sam bila weri sik al sad sam priti oukej,.,I THINK…,
Image Hosted by ImageShack.us
pozdraf

<< Arhiva >>

Copyright © Daydream -.- - Design touch by: me=)

Komentari On/Off


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Hit Counter
Free Hit Counter

Image Hosted by ImageShack.usajsikju: 249-387-897


wlasnik owog chuda:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zowu me Kika……žiwim.,.tu.,, blizu čakowca….. zalutala u vremenu & prostoru
U školu idem za medijskoga tehničara iliti web designera..., drugi sam razred…born 22.9.1990.
Slušam wećinom rock & grunge…. odprilike-->…..

· Nirvana
. Smashing Pumpkins
· Alice In Chains
· Tool
· A Perfect Circle
. Soundgarden
. Temple Of The Dog
. Mudhoney
. The Screaming Trees
. Dinosaur Jr.
. Radiohead
. Muse
. QOTSA
. Meat Puppets
. Hole
. R.E.M.
. Placebo
. PJ Harvey
. Kyuss
. Pixies
· RHCP
· System Of A Down
· The Doors
· Led Zeppelin
· AC/DC
· The Rolling Stones
· Azra

I tako dalje….i dalje……

Image Hosted by ImageShack.us

Wolim....

· Slušati mp3 na vlaku u miru…. Nema boljega….
· Se družiti ljudima sličnima meni….. odmah ih skužim…. Jer ih nema mnogo….
· Dugo spawati…..
· Nirvanu & Kurta … you just gotta love this special man….
· Iskrenost….. nedostaje mi iskrenost…..
-dugo spawati
-rock & grunge.... bez toga nema ni mene...
-crtati, tj. škrabati
-nature, yeah she's my mother=)
-Egipat
-koooonnweerrsicee & marte
-đuboks
-ponekad wolim biti sama
Image Hosted by ImageShack.us
-se zezati whit friends
-smijati se do suza
-swirati na gitari
Image Hosted by ImageShack.us
-gledati zwijezde
-simpsone
-gledati dokumentarce, najviše o svemiru i zemlji
- da i owaj smajlić lud bash je lud...ko ja...ahah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NEEEEEEEEEE wolim
· Se probuditi!!!!!
· Narodnjake, tj. ljude koji slušaju crap...nije samo u tome kaj oni slušaju to sranje nego ih ne volim ni kao osobe, ne mogu uspostaviti vezu s njima. Nema šanse. Ne pašu mi.
· LAŽI! To me jako izžiwcira…..
· Umišljene ljude, ljude koji misle da su Bog
· Tračanje. (žiwi kak oćeš i pusti druge da žiwe kak oće)



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us











Image Hosted by ImageShack.us
I am listening at

three  angels:) nirvana.....



Cursors



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us