Nešto posve obično

petak, 12.05.2006.

Petak

Danas je petak i stvarno nije bas sretan dan, a nije ni 13. nego 12. Sada sam skuzila jednu stvar: "ja sam stvarno sposobna pa mi je trebalo cak pola sata da skuzim kak se stavljaju one slikice...
Danas sam ja bila na misi kao prava vjernica i odlucila se pricestiti. Naravno to ni nije tak lose, no svecenik je odlucio pricestiti pod umjesto mene...
Ah da samo jedno pitanje:U cemu je stos praviti se vaznom budalom???
Ja osobno mislim da nije fora izgubit frendove samo zbog tzv. "popularnosti" i imati par licnosti...bang
No za razliku od njih postoje osobe koje su bas fora, no one su odbacene zbog "popularnih"...
Razmislite malo i pazite s kim se druzite, "slava" je prolazna, a prijateljstvo je vjecno!!!

12.05.2006. u 21:22 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je blog bez odredene teme i zvanja, pa ak kog zanima sto je na njemu mora i procitati!!!


Nešto o meni:

Ja sam Veronika, zivim u mjestu gdje je Bog davno rekao: "Laku noc, lijepo spavajte i cudno sanjajte!!!" po imenu Rakitovica.
Eh da... Da ne zaboravim naglasiti imam 14,5 godina (za sad)... To je uglavnom to. Mislim ima još tog al iz takog života neznam šta da napišem...rolleyes