.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga...

gluposti koje radim u životu...



Nešto o meni....


O MENI:

myspace layouts

myspace layouts



Ime: Veronika (Vero)
Rođena sam:17.5.1994
Živim u: Strmcu (okolica Varaždina)
Boja kose:crna
Boja očiju: plava
Hobi: gledanje tv-a, komp, pjevanje, rukomet, šminkanje, uređivanje kose i obavezno lijepo oblačenje...
Volim:raditi gluposti,previše pričati,izluđivati starce,družiti se s frendicama,izaći van,plesati,pjevati i uređivati se....
Mrzim:preobražene ljude,preseratorice,glupače koje cijelo vrijeme misle da su u pravu-a nisu,ulizivačice,...
Naj frendice: Dora, Lucija, Đolica, Kika, Melika, Mateja...
Naj frendi: Luka, Trampet guy, Matija, Robi...
Slušam: domaće, strane
Naj pjevač: Toše Proeski
Naj glumac: Chad Michael Murray
Naj glumica: Sophia Bush
Naj sportaš: David Bechkam
Naj film: Cura na zadatku
Ljubav: slobodna




MOJE IME:

VVirtuous
EExciting
RRich
OOverwhelming
NNaive
IInsane
KKind
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




I SAMO DA SE ZNA DA JE OVO LOGOTIP 7.b- NAJ NAJ BOLJI RAZRED



myspace comments

myspace comments



LANA JURČEVIĆ- ZORA BIJELA

Pogledom pratim crtu na zidu
koju do sada vidjela nisam
ona je oduvijek tu
samo sam ja bila slijepa

Gledam kroz prozor, parovi idu
ljudi se grle, drze za ruke
ako je prava ljubav
je javna i lijepa

Samo si ti skrivao mene i pricao lazi
kriva sam ja sto sam dopustila, slobodno kazi

Ref.
Jer ja sam davala ljubav kao zrtvu
i imala stalno krive razloge
zasto jos trpim ponizenja
ti bi me na kraju ostavio mrtvu
ko sto ostavljao si i druge
nek te odnese zora bijela od mene

Hodam po staklu, al' me ne boli
jer poslije tebe sve mi je isto
jer poslije tebe
ni boli se vise ne bojim

Srce je moje pred Bogom cisto
jer ja sam bila ko stup od soli
kraj tebe cutila nisam
da stvarno postojim

Ref.


MARIAH CAREY - WITHOUT YOU.....

No I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows

No I can't forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there
But then I let you go
And now it's only fair
That I should let you know
What you should know

I can't live If living is without you
I can't live I can't give anymore
I can't live If living is without you
I can't give I can't give anymore

Well I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows

I can't live If living is without you
I can't live I can't give any more
I can't live If living is without you
I can't give I can't give anymore


WHITNEY HOUSTON - I WILL ALWAYS LOVE YOU...

If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.

And I will always love you.
I will always love you.
You, my darling you. Hmm.

Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.
We both know I'm not what you, you need.

And I will always love you.
I will always love you.

(Instrumental solo)

I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.

And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.

You, darling, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you.

......život je nepravedan.....
toliko ljudi u njemu pati
a on ih još uvijek održava u sebi....
ja mrzim život.....
a čini se da i on mrzi mene....





TOŠE PROESKI - THE HARDEST THING

I sleep all night, right by your side,
I love to hear, your breathing, breathing.
The morning light, opens my eyes,
It’s nearly time for leaving leaving.

I know that it’s seems, like it’s easy for me,
oh I wish you could feel, what is going on inside.

It’s the hardest thing I ever have to do,
to walk away from you, when I wanna hold you.
It’s the hardest thing in every single day,
to have to turn away, I want you to know that.
This is the hardest thing.

Another day, Is she awake?
I close my eyes, I see her face.
The more away, the longer it takes,
it feels like time, to stand still.

Where ever you go, what ever you do,
I want you to know, that you’re on my mind.

It’s the hardest thing I ever have to do,
to walk away from you, when I wanna hold you.
It’s the hardest thing in every single day,
to have to turn away, I want you to know that.
This is the hardest thing.

Just to let go of your hand, It’s the hardest thing,
to make you understand that to love you, feel you,
till the time I see you again, It’s the hardest thing.

It’s the hardest thing I ever have to do,
to walk away from you, when I wanna hold you.
It’s the hardest thing in every single day,
to have to turn away, I want you to know

This is the hardest thing.
I sleep all night, right by your side,
I love to hear, your breathing, breathing.


....kad te život tisuću puta iznevjeri

osjećaš se

kao da umireš i počinješ mrziti

sve oko sebe

pa čak i samu sebe.......




....*NEKOLIKO MUDRIH MISLI*......

* Nikad nemoj dopustiti da ti osjećaj morala zasmeta
da učiniš ono što je ispravno.

* Bez obzira koliko smo sposobni ili dostojni,
nikada nećemo doprijeti do boljeg života dok
ga ne zamislimo i dozvolimo sebi da ga imamo.

* Izbjegavajte one koji omalovažavaju vaše ambicije.
To rade samo mali ljudi dok istinski veliki ljudi u vas
pobuđuju osjećaj da i vi možete postati veliki.

* Jedina ograničenja koja te mogu zaustaviti u životu
su ona koja si sam nametneš.

* Najslobodniji je čovjek koji nema predrasuda i koji nije
opterećen sâm sa sobom. Koji ništa ne traži - i male
radosti sretnim i slobodnim ga čine.

* Tijekom svog razvoja otkrijemo tko smo zapravo i tada
donesemo odluku za koju smo odgovorni. Odluku donesite
zbog sebe jer nikad nećete živjeti tuđi život.

* Ciljaj na mjesec. Ako i promašiš - završiti ćeš među zvijezdama.

* Kad je ljudima dosadno, dosadno im je ponajprije stoga
što su dosadni sebi samima.

* Razum nam može reći šta trebamo izbjegavati,
ali nam samo srce kaže šta moramo učiniti.

* Ljubav je kad ne želiš spavati jer znaš da je stvarnost bolja od sna.

* Ljubav ne pita, ne očekuje odluku,
ona ponekad dođe iznenada tako da
iznenadi i one koji su je zauvijek otpisali.

* Ako čovjek ne održava korak sa svojim suputnikom,
možda čuje drugačije bubnjeve.
Pustite ga neka sluša svoju glazbu, kakav god ritam bio.



¨¨.::ŽIVOT JE PREKRATAK DA BISTE::.¨¨
*Prepuštali drugima da odlučuju umjesto vas.
*Bili opterećeni time što će drugi misliti o vama.
*Slobodno vrijeme provodili s dosadnim prijateljima.
*Čekali da vas nazove on/a.
*Opirali se potrebi da radite ono što stvarno volite.
*Opteretili se mislima o višku svojih kilograma.
*Uvijek bespogovorno ispunjavali želje drugima.
*Ustezali se reći nekome da ga volite.
*Uskratili si uzeti od života sve što vam on pruža.
*Zanemarili svoje tijelo i svoj duh.






...n@jLjEpS! tReNuC! u z!wOtu...

...z@LjuBiTi sE!
...sMiJaTi sE 0d SvEg SrCa...
...SeTaTi p0 nEk0m LijEp0m MijEsTu...
...sLuSaTi 0miLjeNu PjEsMu...
...pRiMiTi p0ZiV 0d 0s0bE k0U NiSi Dug0 VidJeLa...
...p0ZiVi u p0n0c k0i TraJu saTiMa...
...sMiJaTi sE bEz rAzL0gA...
...sLuCaJn0 CuTi dA NeTk0 LiJep0 g0v0Ri 0 TeBi...
...Pr0bUdiTi sE i sHvaTiTi dA j0s m0zEs 0dSpaVaT nEk0Lik0 SaTi...
...sLuSaTi pJesMu k0a tE p0dSjeCa nA "TU" 0s0bU...
...BiTi cLaN jEdnE EkiPe...
...sTv0RiTi n0v0 pRiJaTeLjsTv0...
...0sJeTiTi dA sU 0s0bE k0e v0LiS sReTnE....
...iMaTi nEk0gA Tk0 Ti kAzE dA tE v0Li...






MOŽEŠ LI ME VOLJETI.............

Možeš li me voljeti
Kao što zora voli jutro,
Da nikada ne kasniš,
Kao što ni ona ne kasni!

Možeš li me voljeti tako,
Svojim osmjehom pokazivati,
Poljupcima dokazivati,
Možeš li se tako radovati
Kao što to zora čini,
Kao što ja ćinim gledajući te
S nadom dolazeći iz snova!

Možeš li to, onako tiho, nježno,
Strasno, sa sjajem u očima,
Možeš li me voljeti tako,
Osvijetliti moj život poput dana,
Bistra kao planinski potok!

Možeš li ubrzati moj krvotok,
Zagrliti me, predati mi se,
Možeš li to?
Voljeti me lako, evo, ovako,
Kao što ja volim tebe…©




PITAM SE ?......

Kada sudnji dan za me dođe
I Bog me sa sobom povede,
Pitam se; hoće li mi oprostiti
Što ću i tebe sa sobom
U srcu ponijeti…©





Kao kula od pijeska,
srušili se snovi,
Nestali su temelji,
Nije ostao čak ni trag…
More je završavalo još jednu priču,
Izbrisao ga val,
Samo je Bog znao,
Koliko si mi bio drag…
Dugo je more šutjelo,
Upijalo moje riječi,
Ja sam mu pričala o jednoj ljubavi,
Jednom dječaku,
A ono meni o izgubljenoj sreći…
Pitala sam more
Što se to zbilo,
Zašto je tajnu od mene krilo,
Al´ pravog odgovora nema,
Ostala je samo sjena
Prošlog vremena…


*******

Suze krijem, one padaju,
samo one moju tajnu poznaju,
suze krijem, ne dam da me slome,
govore ti da u moje dolaziš snove…
Ne želim sebi priznati to,
mada znam, da života imam sto,
opet bi samo tebe voljela,
svake noći samo tebe čekala…
Suze krijem, pjesme piše,
iz srca svoga tugu brišem,
mada želim tvoje poljupce,
jer samo ti znaš, moga srca ulice…
Suze krijem, one čežnju skrivaju,
samo se tebi, one raduju,
od svih ljubavi ja ću bježati,
svakog dana samo tebe čekati…


*************

Odlazi tugo i zaobiđi život moj,
jer noćas on, ide k njoj…
Sačekaj tugo, bar na minut, dva,
da se oporavim i dalje krenem ja…
Pusti tugo bar da shvatim da mu stalo,
do mene i moje ljubavi nije, niti malo…
Ostavi se tugo mene i moje duše,
sada kad se snovi moji ruše…
Ne uzimaj tugo, ono što pripada meni,
noćas on odlazi, toj ženi…
Neću tugo pustit niti suzu jednu,
niti slušati utjehu bijednu…
Zaboravit ću tugo, uspomenu staru,
vrijeme je da potone zaboravu…
Pobijedit ću tugo i tebe i njega,
nov život izgradit, opet poslije svega…
Neću dopustiti više da me duša boli,
naći ću nekoga tko će znati da me voli…






Samo pogled

Kad bude noć pala na moja leđa
Kad se svijet sruši na moja ramena.
Kad me svi budu mrzili
Kad ja budem mrzila sve...

Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Daj mi pogled jer to je sve
Što mi treba.
Ustat ću na noge,
Krenuti dalje.
Samo pogled mi daj.

Kad se budem vraćala
Od nekud tužna, umorna.
Kad se srce moje slomi kao štap,
Kad se smrzne kao kamen...

Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Na sekundu neka vidim
Tvoje oči.
Upregnut ću teret, krenuti dalje,
Sa svijetom se suočit.
Samo pogled mi daj...





I nitko ne vjeruje

-To je samo faza.-
Rekla je mama.
-Samo strma staza
Kroz koju ćeš proć.
To se desi svakom mladom,
Prespavat ćeš ga kao noć.-

I nitko ne vjeruje
Da ga uistinu volim.
Svi samo govore: to nije zastvarno.
Kako, kako nije?
Dolazi mi u stalno u san.
Nitko ne vjeruje,
Pa čak ni on sam.

-Prestani s time.
Ima dosta vremena.
Uhvati se knjige,
Da budeš pametna!-
Kako da se latim papira
I slova?
Kako da napišem riječ?
Ovu ljubav ne mogu ugasiti
Kao da gasim peć...

-Moraš s time prestati!-
prijetili su redom svi.
Ova ljubav nikad neće nestati
Zar nitko to ne vidi?
Ona je kao vatra...
Ugasit će ju kiša.
Al' će, znam, doći netko nov
I opet ju zapaliti.
No, u srce on je zauvijek urezan,
I zauvijek će tamo ostati.





JEDNOM KAD NE DOĐE SUTRA

Jednom kad ne dođe sutra
i u beskrajnu kad zaplovim noć,
sve nove zore i buduća jutra
kraj mene će mrtve proć.

A ja ću poželjet u svome moru
duge tišine i sna bez sanja
samo još jednu dočekat zoru
i da svijetlost obasja me danja.

I gle, ostat ću u tami, kruta
bez snage da molim il kunem,
ja neću biti ni tužna, ni ljuta,
ni osjetit neću da već trunem.




sve što imam

sve što imam
je sjećanje na osmijeh tvoj.
Sve što mi je ikad išta značilo
Je dodir tvoj
Sve što želim čuti
Je glas tvoj
Sve što hoću si ti,
A nemam te.
Tvoj pogled, osmijeh, dodir
Samo sam jednom osjetila
Taj dan još nisam preboljela.




ovo nije moj svijet

ovaj život mi nije suđen,
nisam u njemu trebala ostati,
ovakva osoba postati.
Nisam se trebala tu zadržati.
Ovaj svijet mi nije suđen,
Jer ovo nije moj svijet.
Jer da je ovo svijet kakav hoću,
Onda ne bih bila budna noću,
Ne bih suze ove lila,
Ne bih patnju ovu krila.
Kad bi ovo sudbina moja bila ,
Možda sad bih slatke snove snila,
A ne, kao svake noći, krvave suze lila.

Ovo ne može moj život biti,
Ne, ne smije,
Jer ga neću poživjeti.
Ovaj pakao ne smije
biti sve što imam
neću ga živjeti,
prije ću umrijeti,
u nekom drugom životu
sudbinu iskušati.
Možda ću tamo preživjeti.





Želim


Želim sve zaboraviti...
Da te više nikad nema u mojim mislima
Da bez tebe mogu normalno disati
Da me duša ne boli
Da mi se srce više ne lomi
Da od svega ostane samo prah i pepeo
A moja ljubav za tebe zakopana u prošlosti....




ZBOGOM

Nikad više oko mi zasjati neće,
a padat će hladne kiše
na grobu moje sreće.

Nikad više nećete čuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas.

Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju gorku suzu
na ovu pjesmu ću sliti.

Umirem noćas noseći posljednju
ljubav sa sobom.
Umirem, a ostavljam samo
jednu riječ:
-ZBOGOM-





SUZU PUSTI, AL NE PLAČI

Da znam dragi kako ti je kada čitaš pjesme moje,
pisala bih još tužnije da rasplačem srce tvoje.
Pjesme su mi pune bola, svaka od njih nešto znači,
zato dragi kad ih čuješ:
"SUZU PUSTI AL NE PLAČI!"
Vječno ću te spominjati u životu, u samoći
jednog dana u crnu ću zemlju poći.
Kada vidiš da me nema, osjetit ćeš što su boli,
jer baš nitko neće moći tako silno da te voli.
Poželjet ćeš dragi tada da ne živiš ni dan duže,
poći ćeš ti jednog dana na grob da mi staviš ruže.
Tada ćeš mi grob pronaći, bit će sav u gustoj travi,
jer baš nikog neće biti da mi cvijetak na grob stavi.
Sjetit ćeš se moga lika iz kojeg još ljubav zrači,
sjetit ćeš se mojih riječi:
"SUZU PUSTI AL NE PLAČI!"




ODRASTANJE

Biti mala djevojčica
izgubljena na stazama odrastanja,
kada zaboli istina..
Možda je to kazna Bogova,
zbog prijašnjih grijehova...

Al i ja sam običan smrtnik,
preveliki patnik,
koji kamatama otplaćuje dugove,
na greške nečije,
na greške prijašnjeg života...
...MOŽDA!?...




ČOVJEK BEZ SREĆE



Ja više nisam ja..

Ja sam samo dio svoje sjene...

I ne znam kud da krenem

jer nitko se ne sjeća mene...



Nekad sam bila sretna;

Voljela sam sunce, mjesec i kišu,

A danas sam beznačajan čovjek

koji sve tiše i tiše diše...

Nikog kraj mene nema

da mi pomogne bar malo,

jer nikog nije briga i nikom nije stalo...



I nestat ću tiho sama,

Iza mene ostati ništa neće...

I kao da živjela nisam,

Jer bila sam čovjek bez sreće...




SAMA

Zašto si me opet slomio?
Zašto, kad znaš da sam već slomljena...
Samo sam u tebe vjerovala,
a sad mi je i povjerenje slomljeno,
zauvijek...
Hoću zauvijek pobjeći od svega,
želim pobjeći od ovog života..
Ali, sve me to zbunjuje,
ili samo od suza uopće na shvaćam što se dogodilo...
Ne shvaćam kud je sve nestalo?
Zašto sam opet sama?
Sama...
Znaš da ne mogu bez tebe,
jer bio si mi jedina utjeha u životu.
ne mogu više...
Slomio si me, slomio mi srce,
a srce se ponovno ne može sastaviti.
Zato molim te
ne traži me da ti oprostim,
da sve zaboravim...
jer teško mi je.
Htjela bi da si ponovo samnom,
da smo jedno.
Ali kad krenem prema tebi
ispred mene stane sva moja tuga i bol
kao neki veliki zid,
i ne mogu se pokrenuti...




Tebi...

Postala sam robinja tuge,
robinja suza i boli,
ostala sam sa gramom života,
jer me tvoje srce ne voli.

Osećam suze me peku
i ostavljaju trag za sobom,
osećam da gubim sve
i nestajem u patnji za tobom.

Želela bih da ti kažem mnogo toga
ali reči se boje i ja ćutim,
osećam tu želju i sada
ali gubim te - slutim.

Da se borim za tvoju ljubav
moram naći snage
ali bojim se, klonuću
i zamrzeti tvoje oči drage.

A tada u meni se rađa nova ličnost
sa željom da te uništi
i veruj, niko mi neće stati na put
sve dok tvoje srce
moje ime ne zavrišti!




ZA USAMLJENE

Bi li vrijedilo reći oprosti
Kad riječi ne liječe slomljena srca?!
Bi li vrijedilo plakati
Kad suze samo sol na ranu dodaju?!
Jedino sto mogu.....
.......je nastaviti voljeti.




SPAS

Kada nam smrt postane,
spas od života.
U čemu nas život,
vremenom prevari.

Kad ispružimo ruku prema ,
tom zadnjem trenutku.
Da li pomislimo gdje sjaj,
života izgubi draž.

I prije no što izgubimo,
sjaj života u očima.
Zbog čega i zašto izbor,
smrti i bespuća tame.

Zar zbog nemoći pronaći sebe,
u vremenu drugih.
Ili zbog nemira duše
što u smrti potraži spokoj




ZATO ŠTO TE VOLIM!!!!!!!

zašto te volim pitam se često,
zašto u mom srcu dolaziš na prvo mjesto,
zašto te sanjam svake noći a znam da nečes doći,
zašto me to sve boli,
možda zato što te volim!!!!!


DUBOKO VJERUJEM

duboko vjeruj u ono sto želis i zapamti,
izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli..
u životu poželi samo jedno,
da nevoliš izgubljeno i
nikad neizgubiš voljeno...........

* * *

Doći će jesen bez uvelih grana,
bez kiše, bez tuge, bez vina će doć.
Gle, ona neće imati dana:
Imat će samo jednu noć!

Crnu će zimu vrijeme nam dovuć,
al' snijeg te zime neće past.
Zemlju će sunce u proljeće povuć,
al' ono neće sjat i cvast!

Sasvim k'o zima i ljeto će minut,
i godine prazne tako će teć'.
I sunce ti neće nikada sinut -
ni riječi nećes na to reć'!







myspace graphics

myspace graphics

evo.. moje društvo...

ja....



ja...opet...lol...



ja u svemiru...hehe



heh...hiiiiiii....



ewo vam nekih novijih slikica...ewo mene..hehe...xD



ja s novom obojanom kosicom........



ja i mateja...xD



moj maji bratić...jaj kak je sjatki...



moja sestrična i on.....baš su cute.....



mateja (krfa)...lol...



mateja-krfa, ja , dora, đola....XD



ja i đola na svečanoj večeri...lol...



đola i lucija......XD



ja i cvikse.....HM...







Đolica.....



Mateja....







ja......



ja .....idem na kikin ročkas...



lucija...



curke....(7.b-zakon)



opet curke...(7.b-zakon)



dečki (7. b zakon)



hehe..sekica...







7.b- zakooon



hehe....



dora....



seka.....



đolica i dora..



myspace layouts

myspace layouts




moja sekica..(mončy)......



dora i ja na plitvicama........



dora i lucija.........



lucija,bedenik,matija,mateja i ja.......



svi na okupu..hehe..



evo me.......




tak.........



tak malo..........



anđeo...........



dora i lucija.........



ja,dora,lucija i đolica............



ja i đolica........



cool myspace layouts

cool myspace layouts



lucija..........



leave me alone..........




angel...........



dark angel....



alone in black night........



black world....



dark angel....



myspace layout

myspace layout





lonely angel......



i tak.....




i want you to leave me alone.....



black girl....



black.....





myspace layout codes

myspace layout






myspace layouts

myspace layouts













BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM

myspace backgrounds

myspace backgrounds




lucija.....ma super blog...naj frendica..posjetiti
mateja......super cura....posjetite
.....Shady...Lady....ZaKoN blOg....PosJeTiTe....
kiki i marko.......zakon blog....posjetite
- - - -(- - @*AnimalGirl*@- -)- - - -zakon blog....posjetite
Dance..super blog..posjetite...
any....cool blog..posjetite...
Miha the bestsuper blog..posjetite...
.sK8er_g!rl..ThE..sK8y..zakon blog..posjetite...
Other_sidezakon blog..posjetite...
*L.u.c.i.j.a* zakon blog..posjetite...
planet of filthzakon blog...posjetite...
...anđeo s nekim manama....zakon blog..posjetite...
sweet girlzakon blog..posjetite...
jelena i daria...zakon blog..posjetite..
street_dancezakon blog.....
Pomozimo maloj Anji


BLOGOVI SA DIZEVIMA.....

gadura dizz
mentalka dizz
lil but evil
plawusha dizevi
luda hipijewka dizzevi
mala curica
designes for you


Free Music

Free Music



Free Music

četvrtak, 24.04.2008.

NASLONI GLAVU NA MOJE RAME

nasloni glavu na moje rame
oprosti za riječi sam nespreman
jer uvijek kad su za ples birale dame
nikad nisam bio izabran

nasloni glavu na moje rame
dopusti da šutnjom ti ispričam
kako tužno je kad iza tame
misliš da si svijetu suvišan

osjećam da si i ti nemirna
kao srna gonjena preko snijega duboka
iza moga ramena skloni se od lovaca
s oba oka sklopljena



| - 13:12 - ...komentiraj me.... (2) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.