petak, 02.12.2005.

Damska posla

Uvodimo vas u svijet tajni, dosad viđenih ali nadasve zastrašujućih događaja. Po mogućnosti uza sebe je poželjno imati upaljeno svijetlo kad god biste poželjeli izletjeti iz sobe i tražiti spas što dalje od ekrana vašeg kompjutera.


Ana rješava Cosmo test...
Moj skriveni talent je: Odlično metem
Nadimak kojim me zovu bliski prijatelji: Jumferica
Image Hosted by ImageShack.us
Prva slavna osoba na koju sam se palila: na moćnog patuljka - Roky-a
Najružnija odjeća u kojoj sam se pojavila u javnosti: što je to odjeća???
Omiljeni odjevni predmet iz mog ormara: samostojeće crne s čipkom provezene štumfe
Najodurnija stvar mi je: nečiji prdac na zatvorenom mjestu (lift, auto)...I can't breathe
Ulet koji je kod mene upalio: Bok!
Sport u kojem pobjeđujem: svi
Najbolje me opušta: svakavi užici... triput pravo pogađati!
Kad se ujutro probudim, uvijek napravim dvije stvari: pogledam se u ogledalo, odem na wc i istresem sve iz sebe...oh...kako dobro...
Najbolja fora koju sam nekom prodala: svi oko mene su švorc, a moje fore koštaju!
Seks prve večeri je: ništa neviđeno
Glazba uz koju se dobro seksati: osim što je najbolje stvoriti svoju zvučnu kulisu, ...
Subotom na večer najviše volim: skakati sa mostova u dubine sreće
Moj skriveni grijeh je: skriven
Potpuno sam ovisna o: sebi
Muška kvaliteta koju najviše cijenim: kvaliteta!
Estetski zahvati su: uobičajena stvar, uglavnom krvavi...
Kad se želim osjećati seksi odjenem: u nečemu u čemu sam svoja... a, opet pitam: što je to odjeća???
Image Hosted by ImageShack.us
Najdraži dio tijela mi je: moja ženstvenost... i.... noge, ako već moram još nešto
Želim ____ djece: troje i usput da četvrto budem ja
Najdraži dar koji sad dobila: život, neprocijenjivo
Brak je: nešto meni potpuno daleko i nepoznato
Nogirali su me _____ puta: nije to bilo nogiranje, recimo da to više sile paze na mene...
Najljepši kompliment koji sam dobila: sviđaš mi se jer si pametna, zgodna i visoka (a nikad ga nisam znala voljet dok je bio uz mene)
Nervira me što ljudi o meni misle: što misle???

Dodatak: premještam se opet na svoj stari blog...a, očito da mi je samo bila potrebna trenutačna promjena... anci8.blog.hr
venice_queen vs. anciiiiiiii

| 19:41 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>