četvrtak, 17.11.2005.

Grafiti i ostale brutalne istine ovoga svijeta

Oh, ne dodiruj me... Oh, ne dodiruj... Oh, ne... Oh!, oh, ups, kaj ono, aha, pišem post o čemu... aha, nekaj s grafitima... aha....aaa... a, da...khm...ovaj, grafiti velim....da..........oh......aha,,...da,da..khm

Svađaju se svi ovih dana oko pitanja da li crkva utječe na društvo ili ne, ali ljudi moji iako ja mislim da se crkva nema prava petljet u stvari poput abortusa ili sličnog, ali da li vjerujem u Bibliju? Pa čovječe, vidjela sam je vlastitim očima.
Kao i ja ''mgou tpkiati 030 solva u mnitui !!!''. Dobor, istini za volju, fulma koje slvoo kad tad.
(Rekoh sebi nek bude svjetla. Pritisnuh prekidač i bi svjetla. Hehe, ma pustite, još me uvijek furaju religijske spike.)
Kaj još se ima za ispričat??? Eh, i vi mislite da nist od odvih istraživanja i da bas nisu svoja, tj. to sa smo srebrni u ... kao..ha!!!! Ali nema veze. Dosla sam kod dečka kad mi je objavio da je veceras isplanirao fantastičnu večeru... !?!!?!$“% kej??? Pa, no, veli on: ''69 vodoravno: večera za dvoje.'' Dobro iako je kasnije rekao: ''Dobra vila mi je ispunila dvije želje. Treći put nisam mogao.'' Što ćeš...život je okrutan!!!

''Djevojke postaju žene kada duboko u sebi spoznaju čvrst razlog za to.'' To se svakako može sagledati iz puno više aspekata, ali ja se ne mogu otresti jednoga?!! Pa, no. I vi mislite na to, jelda? Dok završe školu, spoznaju svašta o životu. Udaju se. Da, tada negdje postaju žene. To je taj ''čvrsti'' razlog definitivno. :)))

Image Hosted by ImageShack.us

''Tek sam počeo piti, a već izgledaš dobro.'', hvala Bogu kaj mi ovo nije poznato?!?wtf?Kad je to bilo? Isuse, treba brisat ovo....
Slovenci puno idu na zahod jer ''zahod je najstrašnije mjesto. Tamo su se i najhrabriji usrali.'' Imaju premalo mjesta očito pa bježe ---

Kaj, jel ćemo mi u taj EU ili ne? Mislim da nam to ne treba jer koliko će to stanovništva pokosit, ali opet... ali,... Kolumbo, jebem te znatiželjnog. (grafit u Beogradu poslije napada NATO-a)
Znate da u saboru više nema razlika između spolova. I žene prde. Nakon što ih postave na madrac izjava je da naše političarke imaju noge kao srne: dugačke, vitke i dlakave.

Zaključak: Nikad ne vjeruj opatici sa uzijem.

| 20:14 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>