Venerin san's blog

22.05.2008. 16:25

Prica o ljubavi obicno ugnjavi

I iako svi prevrcemo tu temu o ljubavi, o vezama, o prekidima, o sretnim sjecanjima, o ruznim uspomenama, o prvom poljupcu, prvom intimnom dodiru itd itd....I svi smo tu isti na neki nacin , razlika je u tome sto svi to prozivljavamo na nas osobni nacin. I prica o ljubavi obicno ugnjavi, jer se vrti sve u krug. Mozda dijelom jer su neke osobe veliki emotivci pa su po prirodi takvi da onda samo kukaju, placu, jadaju se, a da ne govorim o ekstremima......A vecina nas je jednostavno receno........sebicna. Mi smo posesivne osobe koje razmisljaju samo o sebi...i uvijek ono glupo postavljanje pitanja "Znas li ti kako je meni?". Zasto ne postaviti pitanje "A kako li je tebi sada?". Jednostavno gledanje sa druge strane medalje ponekad je najjednostavnije rijesenje. Mozda je bas toj strani jos gore u odredenim trenucima ili jos lijepse.......i zasto da ne bude tako?!?! Jer mi to jednostavno ne mozemo i ne zelimo prihvatiti, nemoguce je da drugoj strani bude lijepo, da je sretna.......I pitajte se volite li tu osobu.......volite li stvarno tu osobu?!?! Jer ako volite onda joj zelite sve najbolje, i mozda joj je sada i bolje, mozda je sada sretna, mozda je nasla ono sto je trazila.......I zasto onda biti tuzan?!?! Svi imamo pravo na srecu i nitko nas ne moze u tome tome zaustaviti, i cemu bi ako nas voli. Ali mi smo sebicni pa to tako ne gledamo, jer nama je lose, druga strana tu ne igra neku ulogu, jer je nama bilo lijepo. Ali dosta o tome......nisam neki ljubavni filozof, jer prica o ljubavi obicno ugnjavi........kiss 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Venera

Boginja ljubavi, koja sama nije imala sreće u ljubavi..............

Ja

Moja glazba



najdrazi blogovi

PhoenixII
Moja svijetla strana
EnlightenedPhoenix
Eurosmijeh

PUSA