09.01.2009.


Evo i menee :)) bila sam na putu; pa se nisam javljala


Ako vas zanima kako mi je bilo ? - bilo mi je savršeno. Pravi odmor.

U Monacu je bilo 13 stupnjeva (a ovdje u Osijeku je -13 LOL) , mi u majčicama hodali, haha

Šta radim ?

Gledam film 'Dnevnik jedne dadilje' , pišem post i nakon što napišem pročitam ga, i onda idem forumirat, a ti facebook-če (haha) - strpi se malo :))

Kako se osjecam?

Zao mi je zbog frendice :((

slučaj >> dečko sa kojim je bila u vezi ju je prevario. inače imaju neke dvije cure fufice teške, svaku vezu raz*ebu (sorry na izrazu) ; tako i njenu. malo popili i eto ti - prevara -.- i sad ona plače cijelo vrijeme i sva je izbedirana i baš mi je žao :((

hmm. sad gledam taj film i ne da mi se pisat; stogaa :D
ostavljam vaaaas idem ... šta sam rekla ? ^^ aha pročitat post - i nakon toga forumirat. pozdrav! :))

21:31 - Komentiraj ( 12 ) Print - On/Off


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv













credits

skin by: Jane
prilagodba : duckdz