...frendice i frendovi...


dunja


irkica


korina


marija


vale


ana


marta


iva


ivona i tonka


blaž


bubo

neda mi se više stavljat al jedan dan ću stavit.....

riječi nekih pjesama


Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
ne kao James Bond, prokleti tajni agent
zelio sam biti heroj, heroj ulice
bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
ja bih bio Romeo, a ti Juliet
uvijek sam sanjao da sam ja heroj
koji ce promijeniti bas citavi svijet

Ref.
Prisiljen da razmisljam
ja shvatio sam sve
nisam rodjen da budem heroj
o ne, ne, ne

Marina

Na Bozicno jutro sneno i mutno
u kaputu ocevom, malcice prevelikom
dosao sam na njena vrata
da joj kazem bas da odlazim

Jer nitko nije znao
sakrit' suze k'o Marina
imala je oci boje vena
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je, je
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je, je

Ref. 2x
A ja, ja ne mogu bez nje
Boze, Boze spasi me

U, ne mogu bez nje
Boze, Boze spasi me

Ref.

Jer nitko nije znao
sakrit' suze k'o Marina
imala je oci boje vena
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

...opis bloga...

u ovom blogu moći ćete ćitati o svemu što se događa u našim životima!!!!

boomp3.com

....nešto o nama.....

ime:danijela
prezime:nebitno
rođena.7.7.1993.g
god:uskoro 15
nickovi: dany,danči,stojanovićka,...
škola: 1.??
my icq: 386441959 - slobodno se javite
broj moba: ak ti treba traži...
volim: frendove
frendice
svog bracu kojeg puno voljam
dunjicu moju
dečke
komp
net
icq
mob
glazbu
ma sve ja voljam...

nevolim:mržnju
ljubomoru
neke ljude
umišljenost...

sljikica:



ime:mtea
prezime:nebitno
rođena.11.8.1993
god:uskoro 15
nickovi: mate,novoselka,....
škola: 1.??
broj moba: ak ti treba traži...
volim: frendove
frendice
dečke
komp
net
mob
ma sve ja voljam...

nevolim:mržnju
ljubomoru
neke ljude
umišljenost...

sljikica:

petak, 17.08.2007.

uživancija.......(možeš mislit)

madbangljudi kako ste mi! ja sam odlično pa ću vam napisat sogadaje u ovih 6 dana!! pa da krenem

1.dan-11.8.2007.
matea i jaizašle smo oko 7 ili pola 8-neznam točno. ma uglavnom..... malo smo setale pa smo se našle s dunjom i sandrom tada je došao
toni. yessmijehdunja i toni su otišli u park a nas tri (mate, sandra i ja) smo otišle malo do strukovne vidit dali ima kog poznatog i tak šetale, kupile smo si kokice! ma uživale smo-možeš mislit!bang vrijeme je prošlo i uživancije za taj dan je završila!hahahaahsmijehcool

2.dan-12.8.2007.
joj! taj dan je bio fakat
grozan!burninmadheadbang bang mad u grad smo došle oko 8! i tak ništ zanimljivo! pa smo poslije upoznale neka dva tipa filipa i josipa! grozno!headbangheadbangheadbang pa smo tam morale s njima setat! ma dosta o tome! jer mi je to bio grozan danbang lud

3.dan-13.8.2007
taj dan nisam išla u grad ali mi je svejedno bilo grozno! zujo išla sam u crkvu! i tamo mi pozlilo i počelo mi se vrtit! zujo stara me je odvela van! i tad sam se srušila! jedno desetak min nisam bila ničeg svjesna! otišla sam u hitnu da bi mi rekli da je moj mozak (koji nemam) osto bez kisika!!

4.dan-14.8.2007.
taj dan nije bilo ništa zanimljivo pa ćemo preskoćit taj dan!!!bang

5.dan-15.8.2007
išle smo van i bile svugdje! kad smo bile tamo kod trampolina bili su i roko,marin i ostali!headbangburninmadburninmadbang gađali su naš nečim i prvo su mene pogodili i to u leđa mad a zatim mateu i u oko! nakon nekog vremena su mateu s nečim lupili! ma idioti!bang

6.dan-16.8.2007
došla mi je sestrična,njeni starci.njen buraz,moja baka, moja ujna. burninmad u grad smo išle u sedam! ma bilo je ok! zatim je nakon nekog vremena došao matein filip! pa sam se malo svađala s njim. zatim me nazvala sestrična pa sam ostavila golupčiče same u parku. svašta se još dogadalo ali............!!!!!!!!!

pozzzzzzzzzz svim mojim frendovima i frendeicama a pogotovo veliki pozzz svima koji nas komentiraju! wavemahwavemahwavemahwavemah



| kOmAj (62) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.