...frendice i frendovi...


dunja


irkica


korina


marija


vale


ana


marta


iva


ivona i tonka


blaž


bubo

neda mi se više stavljat al jedan dan ću stavit.....

riječi nekih pjesama


Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
ne kao James Bond, prokleti tajni agent
zelio sam biti heroj, heroj ulice
bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
ja bih bio Romeo, a ti Juliet
uvijek sam sanjao da sam ja heroj
koji ce promijeniti bas citavi svijet

Ref.
Prisiljen da razmisljam
ja shvatio sam sve
nisam rodjen da budem heroj
o ne, ne, ne

Marina

Na Bozicno jutro sneno i mutno
u kaputu ocevom, malcice prevelikom
dosao sam na njena vrata
da joj kazem bas da odlazim

Jer nitko nije znao
sakrit' suze k'o Marina
imala je oci boje vena
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je, je
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je, je

Ref. 2x
A ja, ja ne mogu bez nje
Boze, Boze spasi me

U, ne mogu bez nje
Boze, Boze spasi me

Ref.

Jer nitko nije znao
sakrit' suze k'o Marina
imala je oci boje vena
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je
boje vena, boje Dunava
u je, u je, je


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

...opis bloga...

u ovom blogu moći ćete ćitati o svemu što se događa u našim životima!!!!

boomp3.com

....nešto o nama.....

ime:danijela
prezime:nebitno
rođena.7.7.1993.g
god:uskoro 15
nickovi: dany,danči,stojanovićka,...
škola: 1.??
my icq: 386441959 - slobodno se javite
broj moba: ak ti treba traži...
volim: frendove
frendice
svog bracu kojeg puno voljam
dunjicu moju
dečke
komp
net
icq
mob
glazbu
ma sve ja voljam...

nevolim:mržnju
ljubomoru
neke ljude
umišljenost...

sljikica:



ime:mtea
prezime:nebitno
rođena.11.8.1993
god:uskoro 15
nickovi: mate,novoselka,....
škola: 1.??
broj moba: ak ti treba traži...
volim: frendove
frendice
dečke
komp
net
mob
ma sve ja voljam...

nevolim:mržnju
ljubomoru
neke ljude
umišljenost...

sljikica:

petak, 17.08.2007.

luda noć....noć za pamćenje

bilo je sve tako dosadno bila sam u totalnom badu.... no sve dok........ sve dok nije došao on...F I L I P
i to upravo zbog mene.... tražia sam ga među onom ruljom ljudi i našla sam ga... rekao mi je kao "naćemo se poslije samo reci gdje"!!!!!!!!! našli smo se oko 10:35!!! cerek hvala bogu dany je bila s nama!!! ali ne toliko dugo da bi se izbjeglo... uglavnom o tome ću kasnije!!! burninmad prvo smo hodali hodali i samo hodali!!!!sve dok njemu nije došla genijalna ideja!!! MOŠ MISLIT "GENIJALNA"!!! htjeo me je upoznat sa svojom sestričnom i burazom ali (ima BOGA) nismo ih našli!!!!!!!!! thumbup upravo tad dany je otišla kod svoje sestrične barbare i ja sam ostala sama s njim!!!!!!!!! bilo je baš zakooooooooon!!!!!!!!! yes gledati vatromet uz voljenu osobu držeći se za ruke sjedeći na travi....bilo je baš cool! dok je vatromet završio otišli smo se prošetati parkom...a kad tamo.... zamislite ovo neka budala nas je tam ispitivala kolko imamo godina itd..... zujo a onda je on morao ići doma..... u međuvremenu smo sreli irku i koki..... i samo što su one ošle korak dalje dogodilo se je!!!!!!!!!!!! kiss bio je tako sočan i tako topal!!!! naughty i otišao je..... jedno 5 min bila sam u badu sve dok se nisam napila... ni sama neznam zašt.... ja se od tad apsolutno ništa nesječam!!!!!


P.S. dunja sorry ali ja neželim da se ti ljutiš na mene



pozz: FILIPU dunji dany beri irki tony beri tarzanu korini mariji blažu wave mah



FILIPE VOLIM TA



| kOmAj (4) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.