srijeda, 11.06.2008.

NAPOKON NOVI POST

Napokon mi se da pisat o nečemu ustvari o bilo čemu pa neznan o čemu da pišen moga bi o svemu ali kako nam nastavnici tuve u glavu škola je na prvom mistu ja mislin da ču proč sa 4 ali nisan siguran.dobnili smo u školi neko sranje o srednjoj.Pa san malo gleda šta ču upisat.Za sad neman blage moga bi nešto u veziu kompjutera samo sidiš i neradiš ništa.Sad o svemu lito če brzo to če bit ludo bar mislin.Dvi prijateljce meni i dva prijatelja ne šljive ni 2 posto pa neznan šta čemo.Dobro je to šta čemo ja i ekipa imat 3-4 motora ovo lito.Pa sad mi se neda pisat više iden učit kemiju koju san skora pamah
Evo još malo slika i svega!!


- 18:56 - komentari (2) - print - NAPOKON NOVI POST -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.