utorak, 29.01.2008.

Dosadno mi je!!!

Ovaj put mi je stvarno dosadno!!!pa ču pisat ono ko šta je sad moderno abecedu ali ču ja sve iz svog ratreda ali i abecedu!!!pa poćmimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A-prvo slovo abecede ništa posebno!!!
B-bljak kad mi se ništa ne sviđa hrana ili nešto drugo!!!
C-cajke mrzin ih ali stvarno!!!!
Č-čupić dobro je igra na euru za hrvatsku!
Ć-neman blage ova dva su mi ista!!!!
D-the D tako mi je od prijatelja nadimak!!!
Đ-đuro glupo ime nemože bit gluplje!!!
E-golf eos dobar je!!!
F-ferarry svi znaju šta je to!!!
G-neman blage
više mi se neda
ovaj post je glup napisa san ga samo zato šta mi je bilo dosadno ali svejedno komentirajte!!!
zubosretancoolkissrolleyesnjamimahludhrvatskazujo
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz SVIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
evo sad malo slika!





- 19:15 - komentari (0) - print - Dosadno mi je!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.