srijeda, 02.01.2008.

NOVA GODINA

Na novoj godini bilo je preludo bili smo ja moj prijatelj kjuri(tako ga svi zovemo)i damir.došli smo u grad prerano oko sedan opo.Onda smo lutali po gradu i malo ser zajebavali(razbijali stvari) i tako do 9 uri.Onad smo išli po kjurija i onda smo nastavili lutat.Onda je mapokon došlo 10:30 i koncert je počea ali nismo bili puno na koncertu bili smo bacali petarde i rigali pošto smo se bili napili i onda smo krenili prema trgu jer je več bilo 11:50.Taman kad smo došli neki su se bili potukli gađali ČAŠAMA(staklenin) i ovaj je ovoga uboja čašon u drob prezakon onda je počelo odbrojavanje a ja san jedva sta na nogama koliko san bija pijan 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 i svi odjedanput poludili petarde pod nogama bengalke svašta onda policija vatala ove šta su bacali petarde pod noge.Onda smo još malo stali na koncertu do 1 onda smo još malo lutali i krenili doma.kad san doša doma otiša san do marinka ili justina kako očete i zajebavali se do 2:30 pa smo njemu pokušavali sredit bivšu koju još uvik voli ali ja san dobar prijatelj i znan da ja nisan najvažniji na svitu prista san mu pomoč i tako je ona rekla da sa nekin hoda ono jebada on skoro počeja plakat ali je danas ona priznala da je zajebavala neznan zašto.
pozz:marinku,damiru,brešanki,peri,tuqiju koji je u švicarskoj,marini(http://marinchydludacha.blog.hr)valjda nisan nikoga zaboravija ako jesan sorry!!
I SVIMA SRETNA NOVAsretanyes

- 22:03 - komentari (1) - print - NOVA GODINA -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.