velikodjubre https://blog.dnevnik.hr/velikodjubre

utorak, 18.04.2006.

Povratak

Evo vratio sam se, nakon dugo vremena. Stvarno neznam o cemu da pisem. Aha već sam se sjetiothumbup. Pa o praznicima. Evo traju. Predivno je. Nema škole. Ali sve što je lijepo brzo prođe pa tako i praznici (oni prođu najbrže). Veselje mi odmah ode čim pomislim da traju još 5 dana. Pa šta nisu ti koji određuju trajanje stavili barem 3 tjedna. To me uvijek ljuti. Praznici su uvijek kratki.
Ali dosta o praznicima. Pisat cu o necem drugom. Hmmm... Evo pošto će proć par dana dok se ja sjetim napisat nesto pametno, Doviđenja. A mogo bi stavit par slika to jest optičkih iluzija. Zašto ne.



Probajte prebrojati crne točke.



Krugove možete gledati sa lijeve i sa desne strane



Što nije u redu s tekstom. Tko prvi odgovori dobiva link na mojem blogu.



Vidite li lice čovjeka ili riječ LIAR.



Ima li ovaj kvadrat pravilne ili iskrivljene stranice. Pogledajte bolje ravne su.


18.04.2006. u 18:33 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog koji ce probiti granice normale, koji ce dici sve ljude na noge, koji ce... Ma koga ja zezam. Ovo je blog kao i svaki drugi ali dukciji.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ogame.com.hr
Besplatne-stvari.hr
Miniclip.com
Zbunjola:P
Moja prva web-stranica
Dirka
BlogSpremnik




Free Web Counter

hit Counter