velikibrat

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Zaustavite Reuters! Ili, par rijeci o nama samima... Drugovi, revolucija (vise ne stanuje ovdje, ugusena je)

Linkovi
hatepogodak
eugenvidric
dritokonj
trapula
vocko
lebov
ida

14.07.2005., četvrtak

marvin is pissed off

marvin piše otvoreno pismo:

...
ti koji čitaš ili ne čitaš postove prosljeđene uredništvu, ti koji ne čitaš novine ni vijesti na brojnim interneckim portalima, pa čak ni na bradskom ti monitoru.

ćorav si. ili glup. ne postoji drugo objašnjenje činjenice da ne raspoznaješ informaciju od općeg te društvenog interesa ni kada ti je pred očima i bode te poput trna koji nisi u stanju sam iščupati nego ideš mami vičuć: mama mama, trn trn, mama upomoć, umrijet ću.


I u sljedećem postu konstatacije:

...i dalje briše moje komentare i dobronamjerne savjete. mislim da se uskoro selim na neki drugi blog, ili prestajem pisati, ne zato što će mi netko može bitno uništiti ovaj blog, a ne bi bilo prvi puta da se nekome uništi blog, nego zato što ne mogu biti tu iz principa koje ne biste vjerovali ali imam.



te komentar, malo dalje, o tome kakvi komentari mogu biti:

# Upravo je obrisao sve komentare i ostavio samo jedan, i to onaj koji ga naravno hvali. Koji bolesni gad... (Malka 04.07.2005. 00:40)

- 13:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

neizrecivo

Unspeakable nam zbori:

zanimljiva je činjenica da od kad blog.hr postoji, a s njim i liste i naslovnice, nisam još nikada reagirala nekim tekstom (niti sam previše komentirala tuđe) na razno razne idiotluke koji su se dešavali. prepucavanja oko cool-ne cool, izbacivanja s lista, brisanje komentara, izbor tekstova za naslovnicu itd... nije mi se dalo miješati u ta prepucavanja i gubit živce i vrijeme kad se iz svemira moglo vidjeti da nema svrhe. i da na početku istaknem - nije da me bilo baš briga jer se radilo o drugima, a ne o meni jer 1. tko me čita od početka zna da sam bila na cool listi i da su me izbacili kad sam ukinula komentare na mjesec dana jer se izbacivanjem komentara više nije otvarala stranica na kojoj su reklame ;) drugi razlog izbacivanja ne mogu smislit jer se sjećam po counteru da me jednak broj ljudi čitalo (i komentiralo na druge načine). ono whatever, netko bi se možda bunio. 2. i ovaj put se ne radi o meni. nisam pisala o live8, nit slala uredništvu i nisu mi komentari brisani.


I nakon opisa nekih bitnih događanja, finišira:

i onda dođe darius, nezavisna individua koja neće dozvolit da joj mediji govore što je važno, a što nije. umjesto toga on će nama reci što je važno. a važno je da najdulji jeger na svijetu ima 649 metara. ono, svaka čast jegeru i onima koji su ga napravili, skakali oko njega i na kraju ga pojeli, sigurna sam da je bila odlična zabava bravo ali nije mi jasno zašto je izabrao baš live8 da krene s novom politikom ignoriranja događaja koji je većina blogera komentirala.


Evo i odabranih komentara na ovaj post:

Istina je da se oko Dariusa i politike treba zivcirat, ali isto tako je cinjenica da tu gotovo nista ne mozes (osim ako se ne podigne jos jedna pobuna protiv nacina na koji vodi blog), mislim, mozes demonstrativno otic, ali onda vise ne postojis ovdje.. a bitno je i da ljudi ukazuju na greske. Nego... ono sto sam htjela reci - glupost i ignorancija nece prestati, a na tebi je da ucinis sve sto se tice tebe same da sudjelujes u pozitivnom razvoju situacije. Ja sam svojevremeno tlacila ljude o traffickingu jos puno prije nego sto se o tome pocelo pricat, o aidsu u africi, o unicefovoj kampanji u hrvatskoj "stop nasilju medju djecom", donirala, volontirala i slicno. I koliko god me ljutili takvi Dariusi, vazno je da znam da sam barem necim doprinjela. Jedan glas nije dovoljan, ali vise njih... i pisanje o tome, o toj ignoranciji na blogu je jedan od nacina da joj se stane na kraj. Darius te moze ignorirat, ali ostali nece. (Mrtva_mrkva 08.07.2005. 12:27)


Ne svida mi se sto je taj Marvin upleo Kemica u pricu. Blog je Kemoterapiji sponzor pa je nekako logicno da bude na naslovnici svako toliko vijest o tome kuda se krece. Inace je Dario poznat po incidentima sa komentarima i tome pa ne kuzim cemu Marvinovo cudjenje i iznerviranost. :) Znam da su ovaj put u pitanju djeca al Dario je Dario i nema se namjeru mjenjati, komentare ce i dalje brisati. Pa stoga... Blog je njegov pa ce ocito raditi sto oce snjim. Nije ljepo . U biti odvratno, ali je tako, isto ko sto oni dva seronje Bus i Blejr vode svoju politiku pa nevini stradavaju. Ovo u Londonu me nije nis vise pogodilo nego kada su Amerikanci il ko vec njukali ono vjencanje u Iraku. Odvratno sve skupa. Sere mi se na cjelokupnu situaciju al vise nis ne govorim jer znam da nema svrhe. (iFa 10.07.2005. 03:40)


ne mogu da vjerujem sta citam kod tebe i jos se cudim...konacno si i ti progovorila...iskreno, cutanje mi je prvi znak slabosti a tebe ne dozivljam tako...dobro se sjecam tvog micanja sa cool liste i tacno sam znala da je zbog komentara...mene su makli dva sata posto su me stavili na cool prije nove ere ( neko je bio nazvao da me sklone) i to sam precutala ali naslovnica mi je bila rak- rana duze vrijeme...ignorisanje Intriga mi je bilo isto kao seljacko-papanski gest numero uno od kojeg sam imala nagon da povratim Dariusu na glavu... to je bilo smijesno koliko je bilo zalosno...bila sam totalno iznenadjena kad sam vidjela da nisu objavili nista o Live 8 na naslovnici ( koncert sam naravno gledala jer sam imala 17 godina kad sam gledala Live Aid pa sam malo sentimentalna na sve to) i upalo mi je u oci da se pominje neko sranje od jela na naslovnici...no kako sam ja na blogu sad iz ljubavi prema jednom blogeru a ne prema blogu mene stvarno boli peta za sve zivo...procitala sam marvina i covijek je popizdio tacno onako kako sam i ja jednom...jednostavno te dovedu do te tacke mrtvi -hladni...i zato draga evo ti jedna sveta istina za kraj- ma, ko ih jebe....kissssssssssss (reginaelena 13.07.2005. 22:27)

- 12:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>